Beschadiging horloge na valpartij.

Ik zou deze traumatische gebeurtenis eens even laten bezinken, :wink: misschien kun je er over een paar weken anders naar kijken en het waarderen dat jullie samen deze valpartij hebben meegemaakt. Persoonlijk vind ik het wel iets hebben, het is immers geen dress watch.

En zo niet…polijsten, bezel vervangen… nieuw horloge kopen…
sterkte :+1:

1 like

Traumatisch zou ik het nu ook weer niet noemen. Ik ben gewoon dom op men bek gegaan waarbij ik mijn horloge heb beschadigd dat ik nu terug in orde wil hebben. Hoe ik mezelf ken, ga ik mij hier altijd aan ergeren en het niet of nooit zien als een beauty scar. Maar als zovelen het zo mooi vinden die krassen, doe gerust een goed bod hoor :smiley:

Bezel kunnen ze blijkbaar niet los vervangen maakt deel uit van de kast (kost nieuw 90 Euro). Een zgan horloge achteraf ga ik denk ik meer appreciƫren dan een bekraste.

3 likes

Haha, doe inderdaad gewoon hetgeen goed bij je past.

Dat vind ik dan weer erg mee’vallen’.
Gewoon doen dus.

Gaat ook gebeuren, ben het horloge wel een tijdje kwijt maar ik heb nog andere om af te wisselen. De kast wordt vervangen en de band gaan ze opmaken. Ik laat nog weten hoe het afloopt :slight_smile:

Komt allemaal uit Azie. Daarom is t niet zo duur :wink:

Als je een probleem kunt oplossen met geld, dan is het nooit een probleem.

1 like

Of bij andere premium merken serieus overpriced, who knows, me don’t care :slight_smile: