Ik vond tot nu toe 1j achter. Moet gelijktijdig ontwikkeld zijn.
Anyway, zo’n elegant spul wordt nog weinig gemaakt.
Ik vond tot nu toe 1j achter. Moet gelijktijdig ontwikkeld zijn.
Anyway, zo’n elegant spul wordt nog weinig gemaakt.
Geen idee. Heb dat uit Sala volgens mij.
Overigens was sala dus zo iemand die de Ninas niet zo interessant vind vanwege de Vj.
Ze schijnen tussen 63 en 65 gemaakt te zijn.
Horlogesalade?
Bestaat dat wel? Het ligt er maar aan wat voor criteria je hanteert. Geinig voor weinig? Aanschaf versus restwaarde?
Of zoals @Fate_Amenable_To_Change al aangaf,
Voor mij dat laatste, al moet ik wel bekennen dat ik van veel verschillende horloges gelukkig word, uit allerlei segmenten en prijsklassen.
Horloge op een bedje van…
Meer info over dat bandje van de Casio? Ziet er prachtig uit!
Gelukkig maar. Het is kutspul. Wat mij betreft worden die allemaal gecontroleerd vernietigd, in zoverre museum stukken niet in professionele handen veilig tentoon gesteld zouden worden.
Al is het maar om horlogemakers te beschermen, want in een dicht horloge kan het weinig kwaad, maar er aan werken vereist mij te veel voorzorgsmaatregelen.
Een Casio horloge met DCF-77 ontvangst voor 50 piek! Voor dat geld geen zonnecellen en G-Shock protectie, maar die radiomodule werkt perfect. Had er zelf eentje voordat ik Multiband G-Shocks kocht en met veel plezier gedragen tot het kastje helemaal afgesleten was. Zal nog steeds werken als ik er weer een batterijtje in doe.
Deze Timex Waterbury kwarts chronograaf is ook niet gek voor het geld. Heb ik zelf ook, best wel mooi afgewerkt en een blikvanger in deze kleurcombinatie. Er staan diverse reviews van op YouTube.
Vergeet de croutons niet!
Ligt eraan. 2de hands zou ik zeggen Ebel. Nieuw denk ik Tudor
Wat met de casio oceanus?
Voor de prijs van een moonswatch heb je echt kwaliteit.
Plaatje van het forum.
één woord prachtig
Grappig, nooit geweten dat Casio bij hun digitale non G-Shock horloges ook een radiogestuurd model had. Sympathiek horloge voor de prijs.