Best veel geld, maar dan heb je ook wel een echte gele

Ooit slechts 300 van gemaakt. Komen niet heel vaak te koop. Nog een paar uurtjes, deze…

Dit geld voor een monster??? Nevernooitvanzijnlevenniet.

Is dit soort biedingen in lijn van opbrengsten van andere verkopen dat je weet?

Ik heb geen verstand van Seiko’s verder, maar ik begrijp de hoge prijzen veroorzaakt door zeldzaamheid en grote vraag beter dan de hoge prijzen van bv. rolex submariners, die overal te koop zijn.

Ik ben geen Rolex-adept… maar liever een Rolex dan deze… 'k vind de kleur geel niet mooi… dan liever een blauwe, of een witte dial…

::o

ik val in herhaling, vind die witte rob mod persoonlijk veel mooier.

maar tja, dit is wel weer n officiele seiko limited monster. kan me voorstellen dat sommigen dit meer bijzonder/leuker vinden.

Ach, zo is het met alles, als de vraag het aanbod ruim overstijgt wordt de prijs een abstract gegeven.

Eric

Poeh, durf ik niet te zeggen. Denk dat een Rob of Gradje daar wel meer over kunnen zeggen. Hoop dat een van hen ook nog even reageert. : ) Weet alleen dat van de verschillende kleuren LE’s verschillende aantallen gemaakt zijn, waardoor sommige wat minder LE zijn dan andere, so to speak. En de populaire recente blauwe LE SRP Monster is natuurlijk helemaal niet zo limited eigenlijk. Maar toch betalen hele volksstammen daar lachend € 500+ voor…

Bert1 Schreef:

Dit geld voor een monster???
Nevernooitvanzijnlevenniet.

Is dit soort biedingen in lijn van opbrengsten van
andere verkopen dat je weet?

Ik vind het wel mooi al die verschillende monsters, echt een cult op zich, knap dat dat zo ontwikkeld is.