Beste alledaags horloge, in house, onder de 300 euro?

Je kan mss in NY eens een vintage winkeltje zoeken. Een vintage tissot of certina hebben in house uurwerken en waren van erg goede kwaliteit. Zou een vintage tissot pr 516 met stalen band haalbaar zijn?
Voorbeeldje:

6 likes

Mooi ding :ok_hand:t3:

1 like

De hele Swatch groep? Ik denk niet dat je voor 300 euro een Omega of zelfs een Tissot, of welk merk dan ook uit de Swatch groep met automaat gaat krijgen.

Met het budget heb je in Amerika zeker meer keuze, ook uit veel JDM modellen. Dus dan zijn er veel meer Seiko en Citizen opties.

De gehele Swatch groep bedoel ik de ETA movements mee. Die behoort tot de Swatch groep. (toch?)

Amerikaans merk en in de 4th of July sale. Waar wacht je nou verder op?

Enjoy NYC!

1 like

Persoonlijk zou ik voor RVS gaan.

1 like

4th of July sale helpt wel. Ben alleen geen fan van praktisch alle Amerikaanse merken :open_mouth:

Dat komt goed, thanks!!

1 like

Voor €300? Vrees van niet, heb er eens naar zitten kijken en dat was meer x2/x3

1 like

Ergens wel begrijpelijk. Dan maar iets in de trend van een certina bristol of zo. En er zijn vast wel nog andere interessante tissots te vinden voor het geld.

1 like

Hmm jomashop heeft hele mooie deals.
https://www.jomashop.com/watches.html?price={"from"%3A300%2C"to"%3A500}#/bulova-watch-96b251.html

Tissot, maar wat dacht je van een bulova moon watch.
Onder de 300 zijn ook horloges die passen in wat je zoekt.
In-house…seiko, Casio of Swatch group merk.

Met zo’n sentiment zit je in het juiste land…. :flushed:

Hamilton wordt overigens in Zwitserland gemaakt.

Dat vraagt om een Statement Watch. Bij Joma:

Ik dacht dat Rolexen zo moeilijk te verkrijgen waren?

Citizen Promaster tough.

Daar is hij zeker voor gebouwd.

Oogt kleiner vanwege de grove bezel, kleine plaat. Hij is ook erg plat.

1 like

Ik dacht ook direct aan een microbrand, waarvoor je dan iets meer zal moeten neertellen, maar dan heb je toch een bijzonder aandenken aan je NYC periode, misschien is de Original Series One van Hesili New York wel iets ?

of wat te denken van deze Carpenter M1B Brooklyn Field ?

ze hebben een fysieke winkel in Brooklyn, en ze doe ook vintage, misschien een bezoekje waard ?
Brooklyn Watch Shop

6 likes

En 30% korting tot 4 juli!

1 like

Als je voor simpel en alledaags gaat ben ik erg fan van de Seiko 5 sport range in 39mm. Heel fijne afmeting en kan afhankelijk van je outfit zowel classy als sportief ogen. Ik heb vorige zomer de mijne als beater gebruikt. Heel de zomer mee in het zwembad, op de fiets… (het is geen duiker, maar heef ie allemaal geslikt alsof het niets was). Prijzen schommelen nogal maar 250 moet wel lukken voor een nieuwe. Hier in het blauwe deel komen ze binnen rond de 150-180 :slight_smile:

3 likes

Ik heb er eentje, een Spinnaker Hull
zijn wel OK en ze kunnen tegen een stootje

1 like

AVl-8. A plain cockpit oriented flieger watch.

Orient RA-AK0308L10B

1 like