Wat zijn die lug to lug (6/12)
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden. Pictures please!
Ach.
Geweldig. En een kast die er alleen maar beter uit gaat zien als hij niet meer mint mint is. Ik zie de wijsheid er wel van in.
Oh. En ĂŒber-bol saffierglas. Lekkere vintage vibes.
Hoezo? Krast het snel ofzo?
Volgens een paar reviews op youtube wel, en die van mij heeft ook al de minimale plekken. Niet door mij veroorzaakt overigens
Ik heb de indruk dat ze een toolwatch hebben gemaakt met de ingrediënten van een dressy watch.
Onder de 2,5k ???
15 mm dik voor een 38 mm kast is fiks
Dat gezegd hebbende, zeer mooi horloge
Ja ik snap dat de 245 wellicht uiteindelijk kan gaan vervelen, en met die Sinn heb je het tegenovergestelde. Strak ding, ik zou zelf wel voor een Cosmonauts gaan overigens (met de witte dial).
Deze is toch niet nieuw onder de 2,5k te koop of wat
Nee, maak je geen zorgen. Hij verveelt geen seconde, prachtig ding. Maar voor een toolwatch veel te fijn gebrushed en zo. Ik houd mân hart steeds vast, en dat vind ik niet fijn voor een toolwatch. Vandaar.
Hekel aan Fortis. Bah. Sorry. En veuls te duur.
Het zit 'm met name in het glas. Daâs 2.5mm dik of zo, die bolle? Naja, het schijnt op de pols mee te vallen. We gaan het zien. De Yema viel ook erg goed, daâs de zelfde kasthoogte met vlak saffier, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hee, @DanielFJ,
Ik zit naar mân pols te staren: Ik heb een 200m WR horloge om met lume, wat ik voor 2450 Euro heb gescoord na een beetje zoeken naar een grijze handelaar. Nieuw, mind you.
Was toch nog niet genoemd in dit topic?
Ik vind het een prachtbeater. Kan alles. Nato, canvas, leer en er is zelfs een bracelet voor te koop.
en die GS wordt niet harder met de jarenđ
Klinkt heel fout.
Ik blijf erbij.
Sinn u 50. Voor paar tientjes boven max budget helemaal getigimenteert. Toolisch look
Tweedehands zeker weten!
+1, OP: dit is het goede antwoord. Altijd op tijd met GS quartz, gelumed, compact, datum handig, kast klassiek maar niet heel gevoelig voor krassen. Had hem zelf ook overwogen als ik zijn iets oudere âbroerâ niet al had. Dat is de SBGF017 die als voordeel heeft dat er een bracelet op hoort die ik erg waardeer. Bovendien, als je er een zoekt met een beetje sporen zijn ze tweedehands soms heel schappelijk geprijsd. Kan je er zonder daar al te erg over in te zitten nog een paar haarlijntjes aan toevoegen in een sneeuwstorm als je wil:
Tutima M2 Seven Seas.
Titanium kast en band.
Flink dik saffier glas(3 mm) kan dus tegen een stootje.
50atm
En een beetje âout of the boxâ
Die wijzerplaatâŠ.
Nice!
Haha "prachtig"omschrevenâŠ