Beste datejust alternatief onder €1000?

Ik ben op zoek naar een nieuw horloge onder de 1000 euro. Ik ben fan van de datejust style maar ik wil geen exacte kopie van een datejust. ik zoek naar iets vergelijkbaars maar het hoeft niet per se op een datejust te lijken. Zelf had ik al een Tissot Gentleman en een Formex essence in mijn hoofd zitten. het liefst is hij swiss made maar het is geen harde eis. heeft iemand nog enige tips of horloges die in die stijl passen laat het mij weten!

11 likes

Niet verder zoeken, die Tissot is gewoon geweldig! Zeker ook me zo’n power reserve erbij een no brainer. Hey waarom koop ik hem zelf eigenlijk niet? :upside_down_face:

11 likes

Bedankt voor de tip!

Exact. Die Tissot is echt prachtig.

2 likes

Een Seiko SARX.

6 likes

ook wel een goed alternatief inderdaad :thinking:

37 likes

Dit dus :wink:

1 like

Doorsparen en je budget verdubbelen.

10 likes

Ik heb het gelezen :wink:

Ik geef maar maximaal 1000 euro uit aan dit horloge. En als ik zou doen kan ik hebt beter verdriedubbelen want dan kan ik bij @AmsterdamVintageWatches al een Datejust aanschaffen

heb de tekst al aangepast. Wat is je vraag?

2 likes

Ja dat vroeg ik me van jouw vraag ook af :joy:
Wil je nu wel of niet iets wat op een Datejust lijkt…

Voor dat ‘type’ horloge, en dan met name kijkend naar de Tissot die je mooi vindt, zou je ook eens kunnen kijken bij de Hamilton Jazzmaster series.

oke kijk. Ik wil een alternatief van een Datejust, maar geen kopie zoals dit bijvoorbeeld:

4 likes

Hoppa.

Ik heb niks tegen de Gentleman Powermatic 80 in te brengen.

We zien de NA graag tegemoet.

1 like

Dus eigenlijk wil je gewoon een stalen time-only sporthorloge?

Zien er goed uit ook. Ik neem deze ook in het lijstje mee…

Aha, maar dat is ook een kopie van een DayDate… Dus dat kan ik me voorstellen

1 like

8 likes