Ja in principe wel. Jij kan het beter beschrijven dan ik . maar met het liefst een datumfunctie erbij als het kan
Wat is NA? ik ben letterlijk net nieuw en ik moet deze dingen nog leren voor betere communicatie rondom dit platform.
klein gokje, Niet Actief?
Er is niks mis met dit horloge! Maar het lijkt exact op een datejust en daarme wil ik aankaarten dat ik geen exacte kopie wil maar iets want nog een beetje anders is. Voor de rest is er niks mis met dit horloge.
Ik zou dan 370 euro uitgeven en een quartz kopen, zelfde band en schakels en platter, scheelt 400 euro en daar zit tenminste echt gangreserve in…
Of die uit het blauwe gedeelte oppikkenvoor nog veel minder…
NA = Nieuwe aanwinst/aankoop
New Arrival. Een topic waarin je, nadat je 'm koopt, een kleine unboxing/review schrijft. Gelardeerd met persoonlijke verhalen over het waarom, of juist niet. En foto’s.
Ah, oke bedankt.
Looks interesting . ik zou deze ook meebrengen met mijn uiteindelijke keuze.
Ah oke. Thanks voor het uitleggen
Deze uitspraak kun je beter even uitprinten en ingelijst op een duidelijk zichtbare plek in je huis ophangen.
Velen op dit forum hebben deze uitspraak ook gedaan vlak voordat de cravings teveel werden na het kijken van foto’s hier.
Prachtige horloges, maar waarom maar 5 bar waterresistent? Ik vind de Tissot voor 50 Euro meer een stuk robuuster. Want ja, een DJ is een sporthorloge, en de Hammie is dat heel erg niet.
Zo gaat dat
Of x 20 en een Vacheron Constantin kopen!
Zonder grap… een Sarb033/35
Volgens mij sla je met die Tissot de spijker op zijn kroon.
Bedoel je de spijker op z’n kop? Dan bedoel je dat dit de goede keuze is toch?