Mijn woordgrapjes komen niet altijd goed over op het forum
Uitmuntende keuze bedoel ik inderdaad
Mijn woordgrapjes komen niet altijd goed over op het forum
Uitmuntende keuze bedoel ik inderdaad
Ahh ik snap m nu. Bedankt voor de benadering
ik ben wel meer op zoek onder de 1000 dus tussen 500 en 1000 in principe. Maar thanks voor de tip
Die kontiki…
Is die band origineel?
On topic… zou een Sarb kopen.
Voor een originele band vind ik hem niet heel lekker aansluiten moet ik eerlijk zeggen. Wel een prachtig horloge. Als deze in goldtone te koop zou staan, zou ik hem héel graag willen!
Charmes van vintage…
Ik snap deze volgorde nooit zo, ik heb 1000 euro en ik wil een horloge kopen, maar welke?
Het lijkt me logischer dat je een horloge ziet van X bedrag en dan gaat kijken hoe je dat financieel kan realiseren.
Is zeker waar. Wat mijn verhaal eigenlijk is is dat ik de tissot gentleman al lang op het oog heb. Ik wil alleen ook even kijken of dit een kwalitatief goed horloge is, en of er geen nog mooier horloge was die ik op mijn radar gemist had. en om een kleine confirmation te krijgen van de mensen op horlogeforum over de kwaliteiten van het betreffende tissot horloge.
Altijd goed om hier even te polsen uiteraard.
Rolex datejust is overigens voor een groot deel merkbeleving.
Daar is niet echt een alternatief voor onder de 1000 euro mijns inziens.
Ben ik met je eens
Ja zo’n conquest is ook wel leip. Maar hoe moet je onder de 1k daaraan komen dan in goede staat?
Ik dacht dat datejust een datum
aanduiding met een vergroot
glaasje voor de datum is.
Ik kan de Ball Engineer Master II Marvelight ook van Harte aanbevelen. Dit is een van de horloges waarbij ik nog een beetje pijn voel als ik denk aan het moment dat ik hem verkocht.
Naar binnen lopen, passen en beleefd vragen of er nog iets met de prijs gedaan kan worden.
Daarna