Zijn dat bordeaux wijzers?
Keuzes, keuzes, keuzes, en dan zeggen ze ook nog dat over smaak niet te twisten valt, nou dat is hier wel anders
Die ken ik niet. Ik denk dat het Dauphiné wijzers zijn. Met tritium buisje.
Goeie tip
die conquesten kosten nieuw 1020€. dan zou ik hem gewoon nieuw kopen.
De zin 556 I in blauw of MOP is ook een optie maar dan moet je ook 2dehands gaan wil je ze op staal hebben. Die is wel zonder datum, wat dan weer een nogal uitgesproken kenmerk is van de date-just
Ik bedoel de kleur van de wijzers
ja dat geeft niet heel erg veel. Ik moet bij deze nog wel twijfelen inderdaad. Wat denk jij? Tissot Gentleman of Longines Conquest?
Longines all day long. Die heb ik zelf serieus overwogen. Al is die Tissot best wel een mooi horloge. gewoon voor jezelf beslissen.
Verschil in kwaliteit tussen die 2 modellen is zeer klein. Gaat er meer om wat je mooi vindt. Ik zou gaan voor de Tissot in dit geval.
Bedankt voor de hulp. ik zou inderdaad dan die keuze moeten overwegen. er is een grote kans dat ik voor de Tissot ga. mocht ik een keuze hebben gemaakt defenitief zal ik dat laten weten.
Nee, staal. Het is de lichtval die ze kleurt op de foto.
en er zit (super) luminova in het midden van de wijzerset
Die Tissot is zeker netjes.
Optioneel is een Casio OCW-S100, maar dat is geen zwitserse automaat.
tudor prince
Gewoon naar AD lopen…nieuwprijs €1020…heb hem zelf ook na vragen wat beste prijs is onder de €1000 gekocht paar weken geleden
voor onder de 1k, heb jij een mooi exemplaar liggen?
sowieso allebei gaan passen. Pas dán kun je een keuze maken tussen de 2
Had 2 maande terug nog een mooie gekocht op leer voor 750 euro gelijk door verkocht
Als investering of wat was de reden om hem gelijk te verkopen?