Gelijk cashen jonguh!!!
Er is geen alternatief voor een Datejust.
Oke, dat is uit mijn systeem. Met een beetje zoeken kun je wel ergens zo’n C-shape vinden onder de 1000.
Die van mijn chick:
Zoek TS een horloge voor zijn chick of weet je dat hij <14cm polsen heeft?
Volgens mij staat dit topic vol alternatieven.
Dat je dat durft te posten met Tony Soprano als avatar, het is bijna schandalig en een belediging tegen de serie. Er is toch ook geen echt alternatief voor een Day-Date?
Groetjes.
Nadeel van de Tissot gentleman is wel die 21mm lugwidth zo zonde dat ze niet gewoon de reguliere maat van 20 aanhouden. Had exact het zelfde probleem met de Le Locle. Die was 19mm. Dan moet je daar weer allemaal straps voor bij kopen: dan is 18mm of 20mm beter.
En dit is weer dezelfde fout helaas.
Hangt van de definitie af. Als je uitgaat van een horloge dat kwa design (veel) lijkt op een datejust, dan zijn er genoeg alternatieven.
Dat ik het een alternatief noem betekent niet dat het een gelijkwaardig product is. Al komt dit aardig in de buurt.
En Tony overleeft deze uitspraak wel.
Een alternatief is gelijk in prijs en kwaliteit. Op dat vlak is er inderdaad eigenlijk geen gelijkwaardig alternatief voor een DJ.
TS is hier eerder op zoek naar “een goedkoper alternatief”. Pas dan komt de Tudor om de hoek gluren. Of de gebroeders Tissot en Hamilton.
Je spreekt jezelf hier tegen. Als een alternatief gelijk moet zijn in prijs en kwaliteit, kan een goedkoper alternatief niet meer bestaan.
Vandaar mijn opmerking: wat past als een alternatief is afhankelijk van de kaders.
Dat is een prima horloge inderdaad. De 39mm variant (blauwe dial) was mijn eerste stap richting een hobby die vervolgens enigszins verslavend bleek …
gelijk door verkoopen
Ben een tudor fan maar de price date vindt ik niet zo
Maakt voor mij niet heel veel uit. Ik houd m toch op de stalen band.