Beste duiker onder de 2K

Wat vinden jullie de mooiste duiker onder de 2k?
Ik vind de nieuwe certina echt een beest voor het geld!

10 likes

De Aquis is ná korting genoeg onder de 2000 euro te vinden en heb nog geen horloge gevonden in die prijsklasse met dezelfde look ‘n feel, maar ik ben dan ook niet objectief.

20 likes

Ben zelf nog steeds heel erg blij met m’n EZM3

16 likes

De Oris Aquis blijft een topper in die prijsklasse , alle kleuren zijn prachtig :star_struck:

12 likes

150 mtr WR en ook nog een GMT erbij, minder dan 1K en dus nog € over voor een ander horloge !!

( Staat in het blauwe … )

4 likes

Squaleeeeeeeee!

26 likes

Nieuwe Longines Hydroconquest…

Heb al heel wat duikers gehad, en deze is voor mij tot nu toe de :muscle:t2:

21 likes

Ruim onder de 2k, iets anders en duurder tot 2k hoeft voor mij niet.

12 likes

Ruim onder de 2000 dus nog wat over voor een paar prettig zittende banden.

9 likes

Breitling SuperOcean, ruim onder de 2k.

12 likes

Squale Militaire

11 likes

ik heb de Farer Aquacompressor nu bijna 3 weken elke dag om en bevalt me echt uitstekend. perfect afleesbaar in alle omstandigheden, (erg funky lume ook), niet te groot en niet te klein, blauwe plaat is heel leuk om mee te pielen in het licht en de opgelegde markers en de interne bezel zijn leuke details. de rubberen band was initieel beetje stroef maar u zet nu prima naar mijn pols.

€1200 ballen en dan heb je nog een leuke citytrip over.

9 likes

11 likes

Squale Militaire

Aquaracer

Beide in bezit (gehad) en zijn echt top horloges.

16 likes

Onder de 2000 heb je een gigantische keuze aan goede duikers.
73 verschillende Seiko’s (ongeveer alles wat op SPBxxx eindigt). Zit je rond/onder de 1000 euro.

Of uiteraard een ORIS :sunglasses:

Zowel de Aquis als de 65 in alle kleuren en maten.
Nieuw rond de 2, maar koop een mooie tweedehandse hier op het forum. Scheelt je 500 of meer.

6 likes

Wat is de vraag nou precies? De beste of de mooiste? De beste is een verregaand meetbaar oordeel, mits je de eisen weet. De mooiste is een persoonlijk oordeel en zegt dus niet zoveel over het horloge. Ik ga voor de EZM3, functie boven vorm ontworpen en met zeer goede specs voor een duiker.

Groeten
Rutger

11 likes

Eén van de mooiste en ook nog onder de 2K :star_struck:

8 likes

Ondertussen een heel peloton Militaire hier :sunglasses::+1:
Je zou dus voor onder de 1K helemaal klaar zijn .

Tja met iedere Squale zit je wel goed,stuk voor stuk allemaal toffe duikers .

13 likes

Aquis, elke variant.
Zonder twijfel de beste en mooiste duiker onder de 2k

2 likes

Veel is al genoemd. Dan breek ik ook nog maar even een lans voor de Samurai. Ik ben enorm verrast door mijn beide NA’s. Veel kwaliteit voor je centen. En gewoon superleuk om te dragen. :ok_hand:

10 likes