Beste duiker onder de 2K

Wat mij betreft deze.

8 likes

De (OEM) mesh bracelet vind ik de 1521 het beste staan. Het nadeel hiervan, naar mijn mening dan, is dat andere metalen banden het model niet mooi staan. Ik denk dat dat te maken heeft met de kastvorm.

De Sub39-modellen komen ook op een stalen band maar dan geen mesh. Wellicht is dat een optie! :grin:

2 likes

Het blijft een ijzersterke klassieker, als je 'm nog kunt krijgen

8 likes

de Oris Aquis 400 zou net wel/niet voor 2k kunnen denk ik, mooi merk en een erg mooi uurwerk erin met 5 dagen gangreserve

Ik heb hem nog even op een MN strap gezet.

Twijfelt er nog iemand?

9 likes

Dan had ik even een vraagje heb je deze recent aan geschaft of niet. Anders heb je een leuke koeting gehad of niet?

Seiko Marinemaster 200 en geld over :upside_down_face: mooier worden de divers niet :stuck_out_tongue:

1 like

Wauw! Wat een diepte in die klok. Krijg je zowat hoogtevrees van…

Citizen BJ2111-08e. Waanzinnige klok vind ik dit.

3 likes

7 likes

Met concurrentie van de Farer Leven Ocean.

Ik zit ook nog even te wachten op de nieuwe Halios Seaforth, mogelijk kan ik dat een pareltje gaan vinden.

Eervolle vermeldingen?

Plat, mooi, vintage-vibe, bandenbaas, maar helaas… Geen duiker:

Prachtige vintage vibes, maar geen duikbezel en ook een tikje groter:

Toch een tikje minder comfortabel dan de Serica, want groter en nipt dikker:

Ondanks de maten erg comfortabel, maar helaas alleen op NATO of Tropic fatsoenlijk te dragen, geen echte bandenslet:

6 likes

Pak dan de Promare Go.

Daarvan vind ik de Full Lume en limited nog het geinigst op dit moment:

Leuk dat iemand Yema wat liefde geeft.

7 likes

Zal ik de topic titel even aanpassen naar
"alle duikers onder de 2k" ?

4 likes

Als je dit kunt kopen voor <2k en je polsen kunnen hebben dan heb je denk ik de beste duiker in handen voor dat bedrag:

http://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-tudor-heritage-black-bay-41mm-79230n-leer/232798

1 like

Is dit de 38mm?

6 likes

Yes! I like it! #SqualeSquad! :shark: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dit is waarschijnlijk de beste duiker onder de 2K ja :+1:

1 like

Doxa!

Alhoewel ik squale ook heel vet vindt. Nog nooit gehad en weet niet hoe de afwerking en bezel aanvoelt eigenlijk

7 likes

Ik heb hem vorig jaar gekocht bij Uhrinstinkt. Momenteel zijn ze daar nog steeds met een scherpe prijs te verkrijgen :slight_smile: https://www.uhrinstinkt.de/search?sSearch=aquis

2 likes