Beste hommage die je kunt kopen?

Gewoon San Martin. Ben je voor 200 euro klaar en heb je een top hommage.

11 likes

Leuk verhaal en de Invicta zou niet mijn eerste keuze zijn, maar is ongetwijfeld een goed horloge. Veel plezier ermee!

En dat over die ballen: ik snap dat allemaal maar ruzie met de vrouw daar zit toch niemand op te wachten?

1 like

San Martin? Die kende ik nog niet

Nou dan zou ik me daar maar eens in verdiepen. Gaat er een nieuwe wereld voor je open.

7 likes

Mocht je ooit een kop koffie willen komen drinken in utrecht ben je welkom hoor.

1 like

Zo’n aanbod slag ik niet af. Misschien moeten we dat idd eens doen. Ik heb aankomende maand erg druk. Maar zal je PM sturen.:+1:t2:

1 like

Als ik dit zou doen, was ik nu waarschijnlijk vrijgezel :rofl::rofl:. Mijn vriendin wilt een man, geen zoon haha

On topic:
Je onbetwiste trouw aan invicta blijft me verbazen @Chillekasper.

Veel plezier met je NA! Als ik de ceo van invicta was, kreeg je elk model dat je wilt gratis als Nederlands beste brand ambassador.

6 likes

Ten eerste gefeliciteerd met iets wat je blij maakt.

Ten tweede:

Het topic begon zo leuk, leuk verteld, opbouwen ergengs naar toe, met aan het einde de afgrond waar het hele topic zijn waarde verliest (voor mij althans). Ben ik er weer ingetrapt. De f*#}ing Invicta val.
Dat een teleur.
Ik ga de hond uitlaten

10 likes

:rofl: jij hebt volgens mij de gelukkigste hond van nederland en kuitspieren waar je u tegen zegt

3 likes

Of je kunt het zo zien: de gewone man moet dubbeltjes twee keer omdraaien voordat hij ze uitgeeft. Althans ik wel. Maar misschien troost het je als ik zeg dat ik ook andere merken in mijn huidige collectie heb.:grinning:

Ik ben overstag gegaan omdat het ding echt goed geprijsd was…:slightly_smiling_face: tjah en dat mag je de Invicta val noemen. Horloges aanbieden voor een betaalbare prijs. :wink:

3 likes

Verstandig Kasper. Denk dat hier genoeg mannen zijn die hun collectie nog op afbetaling hebben staan. Dan liever een mooie invicta dan een te duur horloge voor je beurs :muscle:t5::+1:t4:

12 likes

Gefeliciteerd Kasper! Doe lekker waar je blij van wordt, jij merkgeil beestje.

13 likes

't is prima voor wat 't kost hoor, maar je kan natuurlijk ook besluiten niet vijf Invicta’s te kopen maar wel één duurder, beter(?) horloge te kopen.

3 likes

Ja kan.
Zo zie ik het niet.

1 like

Of je koopt wat minder Invicta’s en koopt een echt horloge ipv een copy.

3 likes

Dat klopt. Ik probeer nog daaraan te werken. Maar bedoel je dus dat ook geen vintage meer moet kopen? :scream: Terwijl ik die juist zo tof vind…

Haha t verhaal! Geniet van je aanschaf!

1 like

Heb ik gehad dit horloge. Daarna vergeleken met een Davosa Ternos diver gmt die hetzelfde kost. Dan is die Davosa echt next level qua afwerking etc.

3 likes

Davosa is beter dan Ginault?

1 like

Nog een leuke hommage uit onverwachte hoek!

5 likes