Beste hommage die je kunt kopen?

Hoe is de lume van deze Invicta?

1 like

De lume op de handen en pip zijn beter dan die op de 1953. Lume op de bezel is vergelijkbaar.

1 like

Heerlijk verhaal! Geniet van je nieuwe Invicta :tada:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Hoe ik het verder doe is horloges kijken en niet kopen. Zo spaar je stukje bij beetje en kom je er wel. 1 horloge kopen waarvoor je spaart geeft bij mij meer voldoening dan 5 horloges voor een prikkie.

Daarbij laat je de oris aquis zien met het nieuwe 400 calibre. Een 2dehands aquis met een Sellita uurwerk zijn vaak best betaalbaar.

1 like

glowing-hands

6 likes

Misleidend hoor, maak even van die topic titel iets in de trant van… wat lijkt het meest op een rolex maar kost weinig… en kan ik voor mezelf goedpraten.

Geniet ervan, draag hem met trots en elke keer als je er naar kijkt denk je maar…

2 likes

Dat. De combat sub en aquis zijn gewoon eigen ontwerpen. Ik snapte hem ook niet.

5 likes

Mag ik mijn eigen zoektocht niet eens meer vertellen? :scream:

3 likes

Is de Oris niet een eerbetoon aan de…

Puck

7 likes

Vind de Ginault nogal een behoorlijk prijsje hebben… en ja, ik geloof die is zo goed als 1:1 met een Sub.

Maar… voordat ik 1k aan een Ginault uitgeef, koop ik of een Oris of iets anders!

1 like

Je mag vertellen wat je wilt, maar één van de meest herkenbare ontwerpen van één van de meest geliefde onafhankelijke merken tussen een rits sub-klonen zetten is voor mij wat bevreemdend. Ik heb het over de Aquis, in dit geval.

10 likes

Ik ben er in vermomming om hem te bewonderen naar een winkel afgereisd :slightly_smiling_face:

Behalve de prijs was dit voor mij ook een serieuze kandidaat… al is het al vanwege de lovende woorden van mensen op dit forum.

1 like

Voordat ik er geld aan uitgeef zou ik hem in het echt moeten zien. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat ik eigenlijk bedoel, is dat de Ginault is eigenlijk een kopie, geloof ik gemaakt van een Chinees in Amerika??? Oid…

Althans gaan er meerdere geruchten…

En het horloge zit zeker goed inelkaar… maar toch… IK vind de prijs voor een “hommage” te hoog!

3 likes

Veel plezier met je aankoop Kasper😊

2 likes

Jezus wat een gezeik weer van sommige mensen. Als iemand 5 Invicta’s wilt kopen, lekker doen. Waarom zo vaak die zure antwoorden?
Als je het horloge niets vindt, reageer dan lekker niet. Casper is blij met zijn Invicta, dan hoeft hij zicht toch niet te verantwoorden voor die keuze? Ik heb veel meer ongeloof bij al die mensen die voor weet ik hoeveel “het mooiste horloge” kopen om die vervolgens na 2 maanden weer aan te bieden in het blauwe gedeelte.

24 likes

Ja absoluut

1 like

Als we het toch hebben over cheap Submariner knockoffs, vergeet Stührling dan niet:

4 likes

Misschien zou je nog eens naar pagani design kunnen kijken … blinkt niet bepaald uit qua originaliteit, maar valt we binnen je budget denk ik

1 like

Beetje on topic blijven svp…

6 likes