Beste hommage die je kunt kopen?

Welke invicta is dit?

1 like

Wie had dát gedacht!
Invicta blijkt alweer onoverwinnelijk :wink:

2 likes

Ik heb de Invicta gehad en ik moet zeggen, de San Martin Water Ghost is veeeeeeeeeeel beter.

2 likes

Als invicta in het lijstje van goden staat, waarom zie ik seiko dan nergens?:rofl:

1 like

:point_up:t2:

:point_up:t2:

:point_up:t2:

Drie keer raak!

Veelal komt de zure zooi van lieden die zat centen hebben en van de ene Rolex naar de andere gaan, of ze gewoon verzamelen. Geen begrip voor mensen die inderdaad zunig moeten zijn, maar wel van horloges houden. Het zou ze sieren wat beter na te denken voordat ze een onbezonnen reactie plaatsen.

31 likes

Waarom is het zo erg als iemand iets zegt wat niet positief is? Moet dit dan een circlejerk worden?

3 likes

Dat is geen probleem, maar wat is er mis met fatsoen en de boodschap prettig verpakken? Het is de toon die de muziek maakt.

Eh, liever niet :smirk: Maar zure zeik hoeft ook niet.

9 likes

Leuke aanwinst, veel plezier!

1 like

Je was het hier wel mee eens, vandaar mijn vraag.

2 likes

Daar sta ik nog steeds achter, mij gaat het voornamelijk om de toon en vorm van de reacties.

4 likes

Ok, dus mag iemand dan wel of niet kritiek hebben van jou, ervan uit gaande dat de toon beleefd is? Je spreekt jezelf namelijk tegen.

3 likes

Dit soort topics op vrijdagmiddag is nooit een goed idee. :popcorn: :lollipop:

9 likes

Misschien dat jij niet weet. Maar ik loop er ook niet mee te koop. Heb afgelopen jaren al een aantal Seiko duikers geprobeerd. Misschien dat een of twee daarvan ergens in de krochten van HF te vinden zijn.:grinning:

Netjes hoor!

Mooi stukje pols sieraad heb je voor jezelf aangekocht :ok_hand:t2:

1 like

Het blijft een leuk horloge Kasper, heel lang zo’n ding als beater gedragen, niks mis mee :+1:

1 like

En ga anders voor iets minders hommage met een eigen uiterlijk.

6 likes

Maar wel vermakelijk :grin:

Die heb ik ook nog

:joy::joy::rofl: ze zitten beiden netjes naast elkaar in de watchwinder. :grinning:

Ik vind hem niet lelijk. Het is alweer een tijd geleden dat ik een normale pro diver had.

Maar ik denk betreft uurwerk, bouw kwaliteit en afwerking mijn nieuwe horloge veruit de beste is.:grin:

2 likes

@Chillekasper, puur uit nieuwsgierigheid. Heb je een foto van al je invicta horloges?