Hmmm had niet voor de invicta gekozen. Je zou ook een leuke Seiko mod op basis vd NH35 kunnen bouwen. Komt in de buurt vd sub, betrouwbare seiko aan boord en geen 13 in een dozijn want je kunt er van maken wat je wilt met saffier en keramische bezelinsert.
Er zijn ook betaalbare Seiko’s ipv netnietnepperhommages zoals Invicta.
Dat zou mij het gevoel geven alsof ik mijzelf in de maling wil nemen.
Volgens mij heb ik in dit topic hier al op gereageerd. Ik heb in het verleden verschillende Seiko’s geprobeerd…
Coenraad, ben jij dat?
Wie is dat?
Daar heb ik maar één antwoord op:
"Veel plezier met deze watervaste verworvenheid.
Buona notte en morgen gezond weer op"
Nee ik heb geen foto van alles bij elkaar. Is wel een hele uitdaging.
Dank voor je reply Kasper. Ik vroeg mij namelijk af welk type exemplaren je voorkeur hebben, aangezien het zo’n divers merk is.
Ach in dat geval is het best eenvoudig. Ik vind met name vintage prachtig, met name van die oude chrono’s.
Dus als ik het goed begrijp, zwicht je niet per se voor de hommages, of voor de opzichtige modellen?
edit: ik ging eens kijken op Chrono24 en zag modellen die ik niet had verwacht van het beeld dat ik heb bij invicta. Vandaar mijn vraag
Hardleers dus
Zwichten? Ik heb er er zelf een aantal en draag ze met plezier.
Ik zal kijken of ik speciaal voor jou een foto van mijn collectie kan maken…
Heb zelf wel wat ervaring met de submariner “hommages”, de 2 beste keuzes zijn naar mijn mening:
~ €200: Tisell Submariner
~€500: Squale 1545 Classic Ceramic
De Invicta stalen banden zijn teleurstellend voor het bedrag dat je uitspaart en Steinhart heeft een zeer merkwaardige/ disproportionele kast.
Meer uitgeven voor een hommage vind ik een beetje zonde.
En dat heb ik dan weer met hommages.
Toch vind ik het leuk om te zien hoe jij tegen de stroom in een lans blijft breken voor deze markt.