Beste hommage die je kunt kopen?

Ah. Ik zie dat er een Boomer in de kamer zit. :joy::joy::joy::joy:

5 likes

Dit beschouw ik als een compliment, geen middle of the road mainstream.
Vrije geesten. Heerlijk. Kom er eens om vandaag de dag.
Dank! :pray:t2:

Bij het zien van de foto van deze Rolex, vraag ik me het volgende af. Niets is zonder een reden, dus waarom is er zo verschrikkelijk veel tekst op dit type Rolex is geplaatst. Zo zonde.

1 like

Gemaakt voor extra diepe duiken. Die duikers spenderen veel tijd in een duikklok, supersaai, zo hebben ze wat te lezen.

3 likes

Ik kwam zojuist dit tegen. Het doet mij toch een beetje heel veel pijn aan de ogen…

Is een mod een soort van hommage…

Mij in ieder geval niet gezien :woozy_face:

2 likes

Nu hier toch de kenners zitten, heb ik nog een vraag over het volgende:

Dan Henry staat bekend om de hommage watches. Nu ben ik heel benieuwd of onderstaand een hommage, 1 op 1 kopie, of deels orgineel is?

Dan Henry 1970

Het zal ongetwijfeld deels origineel zijn… maar dit soort compressor divers waren er wel veel.

Longines Legend diver bijv. Universal had er een met de Polerouter Sub. JLC Polaris is er een.

De precieze vorm van de idexen, case, en het oranje stukje tussen de 0-15 zou best ‘origineel’ kunnen zijn.

Lip doet ie me ook een beetje aan denken:

Bulova Snorkel:

2 likes

Zijn inspiratie komt hier vandaan. Grotendeels zijn eigen collectie volgens mij.

1 like

Je zat denk ik een heel eind in de richting. Via de link van @Chlorophyl zag ik het volgende staan:

Lijkt er toch wel veel op!

1 like

@Ruud en ik praten geen poep hè! Nou ja, Ruud niet. Ik meestal wel. :man_shrugging:

1 like

Er zijn, zelfs hier, Sinn 104 ‘hommages’ in omloop die meer schaamteloze kopie zijn dan hommage.
Met de Sinn-‘S’ en dan 104 erachter ipv Sinn.

IMG_0723

4 likes

Ik zag hem ook inderdaad. Heel jammer.

5 likes

Voor mij ook te dichtbij replica

4 likes

Vind dit de beste. De Hamilton heeft lugs van 18mm wat ik te iel vind. De prijs is ook niet mals. Daarom de Baltany.

7 likes

7 likes

Geniet ervan :wink:.

“Beste hommage die je kunt kopen”

Geen!

3 likes

MkII en Tornek Rayville (waarvan ze de naam hebben overkocht en uit de motteballen hebben gehaald om hun modellen geloofwaardigheid te verlenen).

Positief gevolg is dat Tudor na de lancering van ondermeer de Kingston, besloten heeft om ook oo hun eigen vintage legacy te cashen Welkom Black Bay

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: