Beste horloge aankoop 2023

Ongetwijfeld deze!

20 likes

Mooie Damasko! Is dat de DK30?

Twijfel nog tussen die en de DS30… of toch een Stowa Flieger? :thinking:

1 like

In april mn DJ verkocht en paar maanden Rolexloos geweest. Wat een hel. Heel m’n identiteit weg. Kreeg geen aanspraak meer in de kroeg en mijn werk leed eronder. Paar weken geleden weer orde op zaken gesteld. En warempel, het leven lacht me weer toe.

19 likes

In de subcategorie “voor een prikkie”… (€133 bij Cata)

18 likes

Klopt, een DK.

DS is natuurlijk ook helemaal prima, en prijstechnisch mogelijk zelfs aantrekkelijker als je minder om het uurwerk geeft.

Stowa is ook mooi, maar Damasko mi op alle vlakken beter. AR coating, alle Damasko tech, etc. Was op onderstaande Stowa erg snel uitgekeken.

8 likes

eigenlijk had ik er maar eentje op het oog dit jaar,
maar in de configuratie die ik wilde was hij niet te verkrijgen dus moest ik er wat op verzinnen,
dus moesten het er twee worden om tot een bevredigend model te komen.
en dit is dan het resultaat van het jaar 2023 :yum:

dit is wat ik uiteindelijk wilde:

en dit was de “uiteindelijke donor” die al bij al ook goed uitpakte :yum:

twee klappers in één dag :clap: :clap:

19 likes

Toch wel deze. :star_struck:

19 likes

Zal volgende week zal ik een foto zenden van mijn nieuwe smartphone hoop ik :joy:

1 like

Dit topic zette mij aan het denken, wat is mijn beste aankoop in 2023. Dat moet toch mijn Skmei zijn.
Die prikkelde mij om verder te kijken en daardoor kwam ik hier terecht. En toen was het hek van de dam.:joy:

Foto is een oudere.

8 likes

Deze warme gilt glossy Sub uit 1966

35 likes

Neuh, meer machinisten en zo. :wink:

Eentje maar dit jaar, budget was ook direct op

14 likes

Dit jaar een prachtig horloge weten te kopen. In 2021 al eens een mooi model om de pols gehad, maar toen niet de trekker overgehaald. Sindsdien een hoop modellen van Rolex mogen proberen, om 2 jaar later toch het model te kopen. Het past perfect bij mij als flipperaar daar je kan wisselen in inserts en banden. Al met al, ben ik er erg blij mee.

De set is precies zoals ik hem wil, namelijk: Ongepolijst, full set met NL papieren, met solid endlink en met dichte lugs… Als toetje de originele aankoopbon. Dit zijn net de factoren wat het bij mij doet, waarbij ik mazzel heb gehad dat ik het heb weten te vinden binnen mijn budget en waardoor ik weet dat het een blijvertje is.

Ik heb het over de Rolex GMT Master 16710, voorzien van de “coke” bezel:

35 likes

Prachtig horloge!!

1 like

Wat een mooi spul komt er toch weer voorbij.

Voor mij maar 1 aankoop, deze topper. Moest lang en met veel geduld werken naar de aanschaf van een speedy. Vooral niet laten verleiden tot aankoop van andere horloges tussendoor.

45 likes

21 likes

De Polaris :blue_heart:

De afwerking van de kast, de band en de wijzerplaat zorgen ervoor dat ik ernaar blijf kijken, zonder dat ik de tijd lees :sweat_smile:

Oh, en een grote bonus punt, het draagt ook nog eens enorm comfortabel.

33 likes

Leuk topic @Colnago!

Gezien de vele prachtige modellen die hier voorbij komen, kunnen we in ieder geval constateren dat de koopkracht nog best goed op peil is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor mij simpel; na paar smartwatch tijdens corona periode, in het voorjaar mechanische horloges weer herontdekt en als een blok gevallen voor deze: de Ming 17.09 Blue.

35 likes

Prachtig horloge die ming. En zo veel unieker dan 99% van de horloges die op dit forum te zien zijn.

Toch voor mij de Nomos club absolute Grey.
Begin dit jaar in een opwelling weg gedaan, maar later dit jaar toch weer terug kunnen kopen, en nu mag ie blijven !

29 likes