Nooit meer weg doen Gerwin . De mn past er ook erg goed op.
Haha deal
De treurige constatering is dat ik niks heb aangekocht dit jaar waar ik echt enthousiast over ben gebleven . Maar er is nog een kans met de Seiko turtle die als het goed is komende week binnenkomt!
PS toffe UG hoor!
Deze Rus, een Vostok Komandirskie met dezelfde specs als een Amphibia duiker. Sinds dit jaar in de roulatie tot groot genoegen.
Net als zijn 3 andere Russische broertjes/zusjes, hebben een aparte vibe.
Deze gekocht op de Rikketik in april 2023 vind hem mooi en loopt fantastisch…
Superblij mee en vaak om waar hij voor bedoelt is …
En deze ELVIA gewoon quartz en draag ik ook veel en vaak…
Dat zijn wel een paar mooi vintage aanwinsten Ruud.
Thanks de Wendia is vintage en de Elvia heb ik nieuw gekocht in augustus
Ik heb zitten twijfelen tussen 2 Casio oceanus horloges maar ik denk dat de Casio Oceanus S100 het net wint van de mooie Casio Oceanus T200! Beide horloges heb ik leuk overgenomen van forum leden. Op naar volgend jaar
gelijk heb je,
een prachtig horloge,
ik heb hem ook
Ik denk toch mijn Longines Flyback. Er zijn er nog wel een paar ingevlogen ( ) maar dit is toch wel de knappert. Zo’n mooie afwerking, draagt heerlijk, en je blijft ernaar kijken! Ik heb er mijn Tudor BB Chrono voor verkocht, wat sommigen een idiote move zullen vinden. Maar daar was toch niet voldoende klik mee…
Dit snap ik wel. Wat een beauty!
Maar 2 aankopen gedaan dit jaar. Meteen aan het begin van het jaar deze overgenomen via het forum:
En zeer recent is er nog een G-Shock binnen gekomen:
Heel verschillend, maar allebei toppers. Als ik er maar 1 mocht houden werd het de Aquis, maar eigenlijk is het gewoon een gedeelde eerste stek.
Inderdaad een beauty
De Delft Watch Works is super tof
met stip de breitling skyracer via het HF, dit als cadeau voor mijn broer zijn 50ste verjaardag in januari 2024. Hij heeft em nog niet, krijgt ie pas op de dag zelf. gelukkig dat ie niet meeleest op HF etc.
Het meest unieke horloge in mijn verzameling. Erg mooi afgewerkt in deze prijsklasse. Een absolute blijver.