Ik snap niet waarom longines zo underated is.
Ze hebben mooie modellen, een goed prijspunt en de kwaliteit is top!
DWW is om van te smullen.
Waarheid als een koe Tom
Mijn beste aankoop van dit jaar had deze Piaget moeten worden.
De bracelet is echter nog steeds niet aangepast, waardoor ik heb hem nog niet heb gedragen Ik begin te denken dat ik niet genoeg lef heb om vintage te dragen / onderhouden…
Dan heb ik dit jaar het meeste plezier gehad aan deze Cartier die ik aan mijn vrouw haar pols mocht bewonderen.
Deze G-Shock heb ik na 5 jaar twijfelen eindelijk met een mooie aanbieding op de kop getikt. Niets mis met fout goud. Ik word er altijd blij van.
Wel een prachtige Piaget hoor.
Tjonge, wat komen er mooie horloges voorbij in dit topic!
Ik denk dat mijn beste aankoop het horloge is wat het meest om de pols zit en dat is de Aqua Terra. Dit horloge kan altijd en past wat mij betreft bij elke gelegenheid, privé of zakelijk. Bovenal vind ik het zelf een absolute beauty.
Ik vind het ook een schoonheid die wat mij betreft makkelijk kan wedijveren met een Rolex Datejust.
Prachtig
Wat een leuk topic. Voor mij is het lastig kiezen tussen de full metal G shock en de steinhart ocean GMT pepsi. Heb ze beide voor een mooie prijs kunnen bemachtigen en ze zijn verder totaal niet te vergelijken. Ik denk dat de steinhart m’n favoriet is van 2023, omdat het een specificatie beest is in 39mm die net iets veelzijdiger gedragen kan worden dan de gshock.
Ben blij dat ie naar zo’n liefhebber is gegaan . Staat mooi op die band trouwens!
Thx, is de RIOS ‘Typhoon’ in donkerbruin, die RIOS specifiek voor IWC’s maakt. erg comfortabel en lekker stoer
Heeeeeeel vet deze!
Thanks, ja is een leuke limited uitgave dit.
Zonder twijfel deze ( ga ik er stilzwijgend vanuit dat de Tandorio die nog onderweg is m niet van de troon zal stoten ):
Deze zit permanent in de collectie. Je krijgt hier zo bizar veel waar voor je geld en de looks doen me elke keer weer glimlachen
Een lekker rustig jaartje is het geweest. Een paar onzin horloges eruit die ik vorig jaar had gekocht in een opwelling. Het bracht geen knoop op, maar ik werd er rustig van. En dat is ook wat waard natuurlijk.
Dit jaar zijn er maar twee horloges bijgekomen en het zijn beide Farers. Geweldig merk met een goede eigen smoel. De eerste was een Bradfield:
En die smaakte naar meer. De Stanhope II stond al heel lang op mijn lijstje, maar deze zomer mocht ik hem eindelijk verwelkomen. En ik vind het echt een plaatje! Dus dit is zeker mijn favoriet van 2023!:
Glacial Blue Christopher Ward “The Twelve”. Voor mn 42ste verjaardag. Dat was toch wel de aankoop van 2023!.