De Nivada super Antarctic…
Cool ding
De vraag was welke je ‘beste’ aankoop was, niet wat je allemaal gekocht hebt dit jaar.
Dus Ebel of Rolex? Wat zegt je hart?
Inderdaad een topper heb zelf iets te lang getwijfeld
Bij mij is er wel twijfel mogelijk…
Deze?
Of deze?
Allebei super blij mee, hoewel de sub de meeste draagtijd krijgt. Maarrr dat vind ik ook een alledaags horloge en de Cellini draag ik toch enkel onder een pak en/of met gelegenheden.
Is de vernieuwde Lunar Pilot kleiner dan de oude versie?
Klopt ja, die is iets wat kleiner in zowel de doorsnee en de lug naar lug.
De lugs zijn ook meer naar beneden gericht, en wat korter gemaakt zodat ze beter de pols ‘omhelzen’ zeg maar.
Het oudere model had ik ook gehad, maar heb ik gelijk retour gestuurd,mijn pols omtrek is meen ik 17,7 cm en bij het oudere model had ik persoonlijk wat moeite met de lug naar lug, was toch net te groot.
Bij deze nieuwe versie sluit het perfect aan bij mij gelukkig.
Toch raar wat een paar millimeter kan doen
manman die tudor sub
Deze herinner ik me nog
Dan toch de Yachtmaster, en niet om de waarde maar vind de dial mooier, zit meer in.
Oh uh sorry excuses niet zo bedoeld
Ik ben / We zijn gewoon dol op horloges en -hoewel je op een forum anders zou verwachten- nogal visueel ingesteld.
We kopen geen horloges voor de tekst die er op staat. Maar omdat ze mooi zijn. En foto’s zijn dan handig.
Zo links is het hier niet hoor.
Welkom trouwens!
Je schrijft een interessant verhaal over een horloge en dan plaats je uiteindelijk geen foto.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan… En omdat het gewoon leuk is.
Schrijf de volgende keer svp even bovenaan dat je er bewust geen foto bij zet, dan scheelt dat heel wat leeswerk
En fijn weekend man, en pas een beetje op je hart…
Doe maar.
Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt hier met een helder voorsteltopic.
Welkom .
Voor mij is die het niet, heb hem liever “saaier” en daardoor strakker maar gelukkig ieder zijn smaak
Henk, ik snap je keuze maar lichte teleurstelling is op zijn plaats deze zaterdagmorgen
Seiko SRPK17