Beste horloge aankoop 2023

En nu weer deze :face_with_hand_over_mouth:

13 likes

16 likes

Dat was ik, maar ik heb je niet gevlagd.

Niet iedereen kan zich over het verwijt ‘snob’ zetten.

7 likes

Maak je niet druk joh. Je hebt moeite gestoken in een lange post en kreeg daarop, waaronder van mij, reacties dat je geen foto’s hebt gepost.

Dit heeft allemaal niets te maken met snobisme, links/rechts of dat mensen niet geinteresseerd zijn.

We zijn allemaal dol op foto’s, dat maakt onze hobbie toch ook leuk om foto’s te zien van mede enthousiastelingen.

Kop op en niet te zwaar aan tillen :+1:

3 likes

We leven in een tijd dat op sociaal media en fora iedereen met lange tenen en klein pikkie alles kan roepen. Soms worden dingen gewoon verkeerd geïnterpreteerd…….

Scroll door en doe lekker je ding :wink:
Genoeg hier die het wel leuk maken/houden :trophy:

1 like

Je lijkt nu zelf het meest op het jongetje wat met zijn armen over elkaar staat te stampvoeten in de hoek.

Mensen vragen enkel om een plaatje, zoals ze bij een ieder doen omdat het simpelweg meer zegt dan 1000 woorden.

Stel je niet aan.

Owja, plaatje

1 like

Ik had het niet verwacht, maar ik denk toch dat dit mijn beste (lees: favoriete) aankoop van het jaar is geweest. Heb er heel veel plezier van, wat ik (helaas) niet snel meer heb van horloges. De blauwe wijzerplaat is echt genieten en maakt hem net even anders.

13 likes

Dit moet Youp van 't Hek of een collega zijn.

Als het dat niet is, is ie aardig van het padje met extreem lange tenen.

Je gebruikt zelden hoofdletter. Interpunctie ligt je ook niet helemaal en je doet een poging tot gebruik van moeilijke woorden, maar niet geheel succesvol. Ik hoopte ook op plaatjes. Niet alleen ter verduidelijking, maar ook om een beetje de lijn van je verhaal te volgen.

1 like

Gelukkig, nog een plaatje toegevoegd! Kreeg al last van m’n obstipatie. Of obsedatie. Of zoiets.

100%

7 likes

Dat snap ik wel, wat een plaatje!

1 like

Het jaar is nog niet om, maar tot nu toe moet dat toch wel deze zijn:

De Certina DS Podium Chrono GMT COSC. Loopt in de ruim 3 maanden dat ik hem nu heb, welgeteld één seconde vóór… Met recht High Accuracy Quartz,

2 likes

Ik heb er maar 1 gekocht in 2023, maar dat is wel gelijk mijn favoriete horloge geworden :green_heart:

27 likes

Tsja toch echt mijn Omega De Ville die ik ooit als eerste “echte” horloge had en dit jaar weer opnieuw kocht…

10 likes

mooi horloge, de basic lay out spreekt me erg aan, gisteren in Keulen in de Tudor boutique kunnen bewonderen, de lume is prachtig. ook met verschillende banden een plaatje… zucht keuzes keuzes.
Keulen overgins een paradijs voor de horloge liefhebber.

1 like

Deze twee dit jaar, denk dat de pilot me toch iets beter bevalt, is gewoon beter draagbaar kwa maat, en de soepele lederen band heerlijk comfortabel is. Hoewel de pilot chrono met zijn 43mm, een fabelachtige band heeft en de wijzerplaat mooi in balans is, wel vrij lang op moeten wachten overgins.

9 likes

Beste HF leden,

Mijn naam is Niels. Ik heb mijzelf al voorgesteld in het Meistersinger Only draadje, maar nog niet algemeen. Ik was vooral erg veel inspiratie aan het opdoen in de posts van andere leden.
Na tien jaar elke dag met een Frederique Constant runabout moonphase te hebben gelopen, ben ik dit jaar los gegaan op de horlogehobby. Inmiddels ben ik twee meistersingers rijker. Onderstaande Salthore blackline editie reken ik als mijn mooiste aankoop van 2023. Al is het jaar nog niet voorbij en staat er morgen nog een bezoek aan de Oris boutique in Amsterdam gepland.
Bedankt voor al het leesplezier dusver.

10 likes

Mijn favoriete aankoop in 2023…

5 likes

In juli gekocht, nog steeds heel blij mee

6 likes