Voor mij dit jaar toch wel de Doxa 750t sharkhunter “white shark”.
Voordat ik weer iets aanschaf gaat er eerst het één en ander uit de recent aangejongde Certina collectie in service zodat het draagbaar is.
En hele mooie Glycine Airman
Ben zeer onder de indruk van dit horloge. Prachtig gemaakt, prijs/kwaliteit perfect en de afwerking is van een zeer hoog nivo. Echt een icoon van de horlogerie historie
Die Lord Marvel vind ik fantastisch. Die wil ik ook nog een keer toevoegen aan de collectie
Voor mij deze mooie Breitling chronomat gmt, als bekroning op mijn emigratie naar Thailand, gekocht in Bangkok.
Prachtig
Slechte foto maar mooi horloge
Zeer zeer mooi
Eind j́uni kocht ik de prachtige Tissot Gentleman met massief 18k gouden bezel, absoluut m’n beste horloge aankoop van dit jaar:
Via Martijn @masterofvintage op Instagram.
Wilde hem al heel lang en graag.
Nog iedere dag enorm blij mee.
Denk dat van alle horloges die ik gehad heb deze het meest waardeer.
Bijna onmogelijke keuze tussen de Glashütte Original Panoreserve en de Grand Seiko Omiwatari. Wik-weeg-dub-twijfel. Dan ga ik toch voor de GO:
Van m’n nieuwe aanwinsten vind ik de Jet Star toch echt wel een knaller.
En van de oudjes is m’n SQ ‘root beer’ zeker een blijvertje.
Dit jaar toch ook waardering gekregen voor quartz uurwerken.
Ik heb niet zoveel horloges gekocht dit jaar. Heb enigszins wat rust.
Mijn beste aankoop is de Rolex explorer II. Mijn daily beater.
De beste aankoop van mijn vriendin is de Breitling superocean heritage
Die heeft ze toevallig voor mij gekocht, dus dat is fijn voor mij.
Mijn smaak qua formaat is veranderd sinds ik de Rolex heb, en eigenlijk vind ik de Breitling te groot maar die groene wijzerplaat blijft zo ontzettend mooi. Word ik toch iedere keer weer blij van.
Zeer geslaagde reïssue!
Het zijn er nogal wat geweest dit jaar, maar deze heeft me op zoveel vlakken enorm verrast
En 2e in de rij is zeker deze
Prachtig!