Het was veel geld voor een simpele Breitling uit de vrouwencatalogus, maar hij is heerlijk!
Prachtig
De Santos was de grootste verrassing voor mij.
komt de foto spam
(upload://mNy0FhVI29LtRoNAtCHNYQcB3Ab.jpeg)
Dank je wel Glenn👍🏻
Nog even een scherpe foto plaatsen, dat verdiend dit horloge
Yema Superman GMT coke (39mm).
Gekocht op stalen band. Voor de afwisseling een rubberen band geplaatst.
Ik heb een aantal horloges mogen toevoegen dit jaar. De Datejust is fantastisch, maar ook had ik de kans een zilveren Tudor Black Bay 36 aan te schaffen via het forum. Ik moet toch voor de Tudor kiezen:
Met dat horloge erbij in mijn collectie heb ik nu zowel voor mijn zoontje (een zwarte) en mijn dochtertje (de zilveren) een gelijk horloge om door te geven.
Dus erg blij met die aankoop, want de zilveren kom je bijna niet tegen en deze versie is ook maar 2 jaar in productie geweest:
Nog maar kort weer terug op het nest, mijn eigen Holthinrichs. Ingeruild bij vriendelijke grijze dealer en weer teruggekocht/geruild. Here to stay nu (denk ik). Geniet er nu in ieder geval volop van.
Deze steekt er met kop en schouders bovenuit dit jaar:
Wilde eigenlijk geen horloge meer van boven de €2k maar bizar hoe perfect ik deze vind.
Ik heb er veel gekocht, maar pik er voor het gemak even 2 uit en dit keer geen duikers die wel bij de aankopen zaten.
Verdorrie wat zie ik toch veel moois voorbij komen
Kijk uit Ferry. Voor dat je het in de gaten krijgt heb je zo op bestelknop gedrukt.
Kon niet missen natuurlijk met deze topper
En gelijk heb je Roelof is gewoon ook een topper , zou bijna zeggen ruilen tegen een submariner
Collectie teruggedrongen naar 3. Deze twee aankopen van dit jaar zijn de basis van mijn collectie geworden en krijgen de meeste polstijd.
Dat kan je zeker wel zeggen, Squale what else . Tis alleen niet de bedoeling dat men ook blije foto’s van zichzelf plaatst