Wie ik, nou koop heel zelden een horloge hoor
De club was vorig jaar ook mijn keuze. Heb blijft voor mij het perfecte casual horloge
Die een pak mooier is dan het origineel. De symetrie is beter geworden.
En alweer geen enkele die echt blijft plakken? Ik kan het echt niet begrijpen. Als je der maar lol mee hebt
Mooie foto’s
Das eentje voor het leven Gerard.
Gek hoe dat werkt. Op 5 jaar tijd is die mentale grens ook steeds iets opgeschoven.
Die 36mm versies kijk ik ook soms naar. Mochten die 10ATM hebben en safier, da is dat een leuk dagelijks horloge.
Mooi Hans, die hebben we al veel mogen voorbij zien komen idd.
Ik ook. Prachtig horloge Peter!
Heb je die nog maar een jaar Dan? Het lijkt al zo lang geleden.
Lastig kiezen idd. Erg mooi duo.
Toen ik laatst een bescheiden horloge wou passen kreeg is de opmerking, maar das een voor vrouwen hoor. Ze zijn nog niet allemaal volledig mee
Cool
Prachtig
Dat zijn de leuke verhalen. Ik zeg nog een kindje maken en de blauwe sourcen.
Das het leuke aan dit topic
Mooi. Die font van vintage iwc heeft echt wel charme.
Kan je ver mee geraken
Ook een leuk model
Nee…en Ja.
Leuk topic Vincent.
Vier aankopen dit jaar.
De mooiste en beste is ongetwijfeld mijn Longines Flagship Moonphase
Haha, op een jaar horlogehobby kan er soms veel gebeuren, dat verrekent soms wat, maar deze keer was mijn gevoel juist
Klasse Arjen
Omg… die wijzerplaten!!! Deze zijn zo mooi! Ongelooflijk
Oeoeoe, (te?) veel gekocht. Zitten veel pareltjes tussen en elke selectie doet de anderen tekort. Als ik dan toch moet kiezen
Nieuw gekocht en vanwege het verhaal er achter Ik ga met vakantie en kom terug met... - 48 van Plees
Modern tweedehands, billen geknepen tijdens het bieden NA: Omega De Ville Hour Vision
Vintage aankoop, eigenlijk twee

Omdat dit gewoon een goede deal was. Iedereen had hem laten liggen vanwege de ogenschijnlijk slechte staat. Een goede poetsbeurt van de plexi legde een in originele staat verkerende wijzerplaat bloot:
En dan nog een aantal parels
Klopt
Zeker niet Ferry👍🏻
Lekker hoor