Voor mij is het deze. En die heeft vanaf de aankoop ook de meeste polstijd gekregen.
Mooi tweetal Wouter
Das was de insteek, hoef niet echt hoor. Ik probeer me ook maar in te beelden welke in zou houden als ik de keuze moest maken met de revolver tegen mijn slaap.
Erg mooie reeks wel
Was een onrustig jaartje, ik kon de juiste maar niet echt vinden.
Eerder al eens gehad en nu gelukkig weer terug: de Sixty Five Deauville
Gewoon een redelijk eenvoudig horloge met leuke kleuren, funky nummers op de wijzerplaat en een prettige kastvorm/formaat
Zo waar
Zelfs dan kom ik tot de reeks die ik heb gepost
3 aankopen gedaan dit jaar.
Bulova Oceanographer 666ft.
Steinhart Vintage 39 GMT
Citizen “Go Big or Go Home” BN7020-09E
Seiko speedtimer SCC911
Het enige horloge waarbij ik niet kijk naar een haalbare vervanging. Een blijvertje in een collectie waar ik deze zomer aan begonnen ben.
Zonder twijfel deze lichtbak. Moest even checken omdat ik twijfelde over dit jaar maar het was 1e week januari

Met 9 aankopen was het was een zeer rustig jaar. Eentje steekt er wel met kop en schouders bovenuit: de Tudor Pelagos.
Wat jaartjes geleden toen ik 50 werd mocht ik van vrouwlief een horloge uitzoeken. Wel met de gewenste voorwaarde dat het geen duiker moest worden. Had destijds wel gekeken naar de Tudor BB, de Pelagos vond ik te duur. Uiteindelijk werd het een chrono, mijn andere favoriete uitvoering.
Dit jaar zag ik een jaar oude Pelagos voor een prijs die ik niet voorbij kon laten gaan. Hele kit erbij gekregen, maar merkte dat hij veel te snel liep +15 per dag. Gelukkig zit er een officiële Tudor juwelier om de hoek bij mij. Afgeleverd en 6 weken later onder garantie teruggekregen. Loopt perfect nu, paar seconden per week en erg blij ermee.
Uiteindelijk blij dat ik destijds niet voor de BB ben gegaan omdat nu mijn smaak voor een wijzerplaat is veranderd. Het mat zwarte van de Pelagos spreekt me nu meer aan en het heeft een meer een toolwatch uiterlijk dan de BB. Ben geen drager van stalen (titanium voor deze) bandjes, dus zit er een Crafter Blue om. Het interessante is dat sinds ik de Pelagos heb, de drang om nieuwe horloges aan te schaffen eigenlijk wel een beetje kwijt ben. Wel prettig voor de knip. Denk dat 2024 erg rustig wordt in dat opzicht.
Staat goed. Mooie Pelagos hoor
Btw, mijn vrouw ziet deze liever dan de Bvlgari
Mooi bandje ook!
Ik ben met al mij aankopen van dit jaar (5 stuks) erg tevreden, maar de Cartier heeft mij het meest verrast.
Ik heb deze in een maatje groter, en het voelt altijd speciaal als ik deze om gesp. Mooie keuze.