alles staat of valt met het budget dat je wil uitgeven,
keuzes heb je in overvloed in elke prijsklasse dat hier reeds getoond wordt
Ik ben op het moment op vakantie, als ik thuis ben kan ik een aantal fotos maken van wat ik heb. Denk dat dat wel duidelijk maakt waar mijn smaak ligt.
Eens. Heb je ook instructies over hoe ik de tijd kan terugdraaien en een trust fund baby kan worden zonder daarbij catastrofale nevengevolgen te veroorzaken middels het butterfly-effect?
Ach, daar word je ook geen fijner mens van…
Kijk eens in het blauw hier !
Ik zou citizen aanraden, vooral de tsuyasi serie is veel horloge voor weinig… een horloge die men nog jaren zonder schaamte in de collectie kan houden
Impressie:
Kan niet.
Je kunt alleen maar ouder worden. Verder adviseer ik je een topic te openen op het BF. (Beleggers Forum)
Waar gaat deze reactie eigenlijk over?
Certina. No nonsense voor een redelijke prijs. Degelijk zijn ze ook nog. Dit uit eigen ervaring.(
En kijk eens wat voor soort horloge jij mooi vind.
Ik weet ook niet hoe “wild” je leven is?
( sport, stappen, festivals e.d. ) pas daar je horloge ook op aan. Tip.
Iedereen is ergens begonnen dus zeker geen schande. En aan je profielfoto te zien neem ik aan dat je Seiko (5) mooi vind?
Bij mij op het werk heb ik een vakantiewerker laatst nog een compliment gegeven voor zijn horloge, stond perfect:
In verschillende kleuren te vinden denk ik.
Succes!
Citizen, Timex en Seiko zijn top om mee te starten. Voor ieders smaak en stijl betaalbare modellen te vinden. Geniet van de zoektocht
Ongetwijfeld beste instappers: Seiko 5. Is al gezegd.
Als je een duiker zoekt :
Onder de 400
Seiko 5, orient en citizen.
400-800 :
Glycine combat sub (vaak voor een goede prijs te vinden). Gebruikt zelfs onder de 400.
Certina DS Diver
800-1200 euro : goede gebruikte longines hydroconquest.
Ai. Niet dat anderen dat wel zijn, want geen sterveling in dit draadje die met een paar basale wedervragen komt:
- Hoe groot is je polsomtrek?
- Wat voor soort horloges vallen bij je in de smaak? Kun je daar een paar voorbeelden van geven, en aangeven waarom dat zo is?
- Wat is het daadwerkelijke budget in Euro’s?
Altijd grappig als mensen die perfect proberen over te komen, dit niet blijken te zijn…
On topic… Alleen al bij Seiko kan @Felix123 zijn perfecte horloge absoluut vinden.
Veel plezier en succes.
Timex Marlin
Orient Bambino
Moonswatch (meningen lopen uiteen)
Gshock full metal
Allemaal kwaliteit van gerespecteerde merken, met eigen gangwerk, en allemaal in vele verschillende uitvoeringen te hebben. Bij Seiko en Citizen kan je ook hogerop.
Wil je wat meer uitgeven, ga je kijken naar Tissot, Mido, Rado, Christopher Ward, of zovele andere. Junghans is ook een favoriet van me, tweedehands is ook veel mogelijk.
Alles hangt ook van je kleding- en levensstijl af.
Het enige wat telt is dat jij er blij van wordt, liefhebberij doe je niet voor een ander.
Vind de blauwe Seiko erg mooi en vroeg me af waar ik hem eerder gezien heb…om de pols van mijn vriendin. Ze kan met haar 1,84m tot 42mm zonder problemen dragen en deze staat haar erg mooi. De wijzerplaat is echt bijzonder. Kost ook niet de wereld en loopt verbazingwekkend goed.
Bijzonder mooie toolwatch. Mooie verhoudingen. Zelfs met de bracelet kom je weg voor dit soort horloge. Zit niet eens slecht.
Nu moet ik wel heel erg m’n lippen klemmen om niet te zeggen… Klopt. Afbeelding komt uit m’n archief met foto’s van jouw vriendin