Beste keus voor een horloge rond de €500?

Ben opzoek naar een horloge voor rond de €500. Mijn voorkeur gaat uit naar een horloge met een maximale diameter van 42mm, ook is een lug to lug groter dan 46mm geen optie door mijn erg kleine pols. Het soort horloge maakt mij verder niet uit en het liefst geen ontzettend opvallende. Ben benieuwd naar jullie keuzes!

Hier zijn echt al 80 topics over…
Heb je die topics al eens opgezocht?

Simpelweg zoeken op “500” geeft je zo bijzonder veel suggesties.

Daarnaast is je vraag ook niet specifiek genoeg om alsnog een eigen topic te verantwoorden.

“Doe maar een kapseltje”

12 likes

Mijn Archimede Outdoor, slotje aub

7 likes

Tip, ga naar chrono24, vul de filter in op <500€ /> bijvoorbeeld €400 en zet er stap voor stap een filtertje bij, bijvoorbeeld diameter, merken, bandaanzet, dikte, WR rating…

Dan even een middagje tig horloges doorscrollen en je hebt een aardige indruk van wat je opties zijn…

3 likes

Ik zou graag een uitgebreid, goed onderbouwd antwoord willen geven, maar ik ga even het dak van m’n auto omlaag klappen om zo mooi van het zonnetje te genieten tijdens een ritje voor een semi-verplicht familiebezoekje.

9 likes

Seiko SKX.

Hoppa klaar…topic kan weer op slot.

:+1:

8 likes

excuus

1 like

nog niet eerder van gehoord, maar moet zeggen… erg mooi ding!

1 like

zeker niet verkeerd inderdaad, maar die heb ik op dit moment om mijn pols :grimacing:

2 likes

:+1::rofl:

1 like

Ts had idd beter een zoekopdracht van € 476,23 kunnen starten daar zijn immers nog geen topics voor geopend.

Alles goed en wel, je hebt natuurlijk gelijk. tip voor @Jasper zoek eerste even op het forum alvorens een topic te openen :slight_smile:

2 likes

bedankt voor de tip :+1: ga ik zeker doen

1 like

Deze :smiley:

Staat in 't blauwe gedeelte

6 likes

Jullie hebben helemaal gelijk, het was en is onnodig om hier een nieuw topic over te beginnen. Vandaag is mijn eerste dag op dit forum, had nog niet helemaal door hoe alles zit en werkt.

14 likes

Vooral actief blijven hoor, je niet uit het veld laten slaan. Het HF forum is een redelijk grote jungle met oude en jonge apen die allemaal een plekje op de apenrots trachten te bemachtigen.

Dus blijf vooral topics aanmaken cq reageren op topics wees constructief en dan zal je hier veel plezier kunnen beleven .

12 likes

Komt helemaal goed, ga eerst maar eens lekker lezen

4 likes

Ah joh, zo erg is het niet.

Heb je al eens gekeken in het blauwe gedeelte van dit forum?

Staan leuke horloges zat voor je budget! Of wil je een nieuw horloge?

3 likes

No prob toch…lekker HF beetje doorlezen om indrukken op te doen. En kijk ook eens in het blauwe deel of je niet iets leuks vindt…

:+1:

Edit : Daffie spuit 11 :laughing:

5 likes

Dank, ga ik zeker doen :+1: . Goede vergelijking trouwens :wink:

2 likes

Gelukkig! Ga ik zeker doen.

1 like