Beste keus voor een horloge rond de €500?

Hmmm… Apart is het wel, maar niet op een negatieve manier.

Old skool look. Met je sowieso hebben voor je SKX. Draagt heerlijk in de zomer!

De sarb… mooi ding is het wel! Mag ik vragen voor hoeveel je de Omega hebt aangeschaft…? Ben zelf ook wel geïnteresseerd in een vintage Omega namelijk😬 zag in dit topic ook al een mooie voor in de €500 voorbij komen.

1 like

Heb er zelf ongeveer het dubbele voor moeten betalen. Heb er ook een bandje bij laten maken. Reken echter wel met vintage dat je om de zoveel tijd ook een servicebeurtje moet nemen.

Een Omega Geneve vind ik een erg leuke keuze. Zat er zelf ook aan te denken. Lekker veel bang voor buck!

Nu wissel ik mijn horloges veel af (draag biet vaak 1 week zelfde horloge), maar ik heb niet de ervaring dat vintage horloges vaker een services het nodig hebben dan moderne :thinking:

1 like

Having a watch hobby is dull. A watch enthusiast spends hours behind his computer, and his only hobby related ‘outdoor’ activity consists of visiting the local jewellery store.

Geweldig :rofl:

3 likes

Bij een nieuw horloge kan je er vanuit gaan dat hij nog vele jaren meekan en voor de rest in principe helemaal prima is. Bij vintage ligt dat wat gevoeliger en moet je er rekening mee houden dat je vlak na aanschaf misschien al een service beurtje moet nemen. Wie weet is het horloge namelijk al jaren niet geserviced en is de olie uitgedroogd, een onderdeel versleten etc. Dat is wat ik duidelijk probeerde te maken.:+1:

Juist ja, alleen loopt hij hier de deur nog steeds plat.
En gaat ie nu voor een “check out that golden bling bling thing on my wrist”

Das zoals een gepensioneerde postbode, die nog elke dag zijn ronde doet, maar dan enkel nog de kroegen op zijn oude ronde bezoekt en zich Lazarus zuipt.

But do stick around.

2 likes