Beste keus voor een horloge rond de €500?

Pre of post Invicta?

1 like

Pre

1 like

Leuk klokkie! Zit die bezel wel recht, op de foto lijkt het alsof dat niet zo is. Wat voor uurwerk zit erin?

2 likes

ETA2824-2 @Chillekasper

:sunglasses:

2 likes

Hoi leeftijdsgenoot

1 like

Bedankt!

Van wie?:innocent:

Jappie

1 like

Hoi, ja bezel zit recht hoor, kan iets verschoven zijn op de foto’s. Maar horloge is prima uitgelijnd :blush:

2 likes

Wat mij betreft echt een horloge wat qua design, finesse EN uurwerk erg interessant kan zijn. Maar misschien vindt je het juist helemaal niets. Kan ook

1 like

Aan de pols

5 likes

Mijn bezel op de foto die ik stuurde zat scheef :see_no_evil: heb hem net maar even ‘‘recht’’ gezet…

Altijd fijn om te zien!

Wauw! Het enige woord dat ik kan bedenken, echt enorm mooi!

1 like

Probeer eens die waffle band van Monsterwatches. Die zal hier ook nog wel makkelijk te krijgen zijn voor noempa ( nieuw 17,50 geloof ik ). Die zitten heerlijk, en staan goed op een SKX.

2 likes

Ik zal het even opzoeken, bedankt :+1:

1 like

Dit is die Waffle

1 like

Je hebt dus besloten een SKX te kopen? Sorry had ik even gemist…ik begreep uit je starttopic dat je een rustig horloge zocht, vandaar mijn inbreng.
SKX is zeker ook niet druk hoor. Mooie duiker!

Welkom @Jasper! Ben zelf ook 17 en had behoefte aan horloge. Aan het twijfelen geweest tussen value for money vintage en een moderne, ingetogen en vooral een sportief horloge op stalen band. Uiteindelijk werd het voor mij een vintage Omega Constellation en vorige maand een sarb033 gescoord. Misschien dat die laatste jou ook wat lijkt, of bijvoorbeeld een seiko 5? Misschien eentje met integrated bracelet en een iets bijzonderdere dial zoals deze:Seiko-Automatic-Analogue-Arabic-Indian-Numbers-SNK063J5-1-1

Veel plezier hier nog!

Had ik in het starttopic misschien niet helemaal duidelijk geschreven inderdaad. De skx had ik al voordat ik het topic aanmaakte(even om het te verhelderen😉)

1 like