Beste koop onder €4000

Hmm, het ligt eraan wat voor horloge het zou moeten zijn.

Everyday:

Diver:

Dress:

Wel een beetje Seiko heavy :slight_smile: . Eventueel de duiker vervangen door de saaiere BB54.

13 likes

Welke GS referentie is dit?

Een erg clean karakter, maar evengoed gaat er maar weinig boven het melkwitte leven van echt porselein. In het handje is dit de absolute bom. De ene keer dat ik er eentje om had was ergens memorabel genoeg.

Maar, fair enough… Als dat je stijl niet is zakken we zo’n 18.000 in prijs en kopen we een klassieke gouden dresswatch, toch?

7 likes

7 likes

4 likes
1 like

Deze heeft iig een uitstraling die past bij z’n prijskaartje.

1 like

Welke?

Deze….

12 likes

SBWG301 denk ik, prachtig maar 3mm te dik.

Gewetensvraag:

Ooit gepast, de Eichi?

Toegegeven, ik ben tegenwoordig ook meer van de Eichi I, maar die kom je nooit meer tegen.

Is die power reserve ongelukkig? Jazeker! Maar ergens vind ik 'm zo vreemd dat ie cool wordt.

Dat gezegd hebbende, het zal ongetwijfeld een Goldfeather worden als ik ooit een Credor scoor.

1 like

Bah. Dat is echt afgrijselijk.

2 likes

Het wordt een beetje een one-man-show in dit topic met bepaald niet inspirerende horloges wat mij betreft… :expressionless:

Dat is inderdaad de SBGW301 (of de SBGW231). Prachtig horloge. Op papier dik, maar dat komt voornamelijk daar het glaasje, wat het horloge juist zo mooi maakt.

Even passen dus! :slight_smile:

Was deze al geoppert? De BB58 met 39mm doorsnede

7 likes

Deze lonkt eigenlijk wel. Hoe zijn de ervaringen daarmee? En hoe verhoudt hij zich tot een speedmaster?

13 likes

Voor 10% meer dan de listprijs kocht ik in 2018 mijn eerste huis :rofl:. Dat was overigens niet zonder reden, het was een bouwvallige voormalige sociale huurwoning, maar alsnog…

Die Eichi II kan dan wel een fenomenale afwerking hebben, met een geweldig

De prijs is imho niet te rechtvaardigen.

1 like

Als je goed zoekt heb je op chrono deze binnen eu in topconditie voor onder de €4k.
Mijne vorig jaar voor €3.700 kunnen kopen.
Perfect horloge, helemaal op rubber vind ik het top!

1 like

Nee nooit gepast, maar ik vind de lugs en de kast al niet mooi en delfts blauw altijd al afschuwelijk gevonden.

Prima onder de €4000 te vinden, hou je zelfs nog wat over

8 likes