Beste triple date moonphase horloge onder 10 000 eur

Voor mijn volgende aankoop ben ik op zoek naar een horloge met meerdere complicaties.
Zoals in de titel vermeld, zou ik graag een moonphase en/of triple date willen.

Ik weet dat Frederique Constant een groot gamma aan horloges heeft die hier aan voldoen maar ik ben benieuwd of iemand op dit forum nog andere merken weet die mooie ontwerpen heeft

Het mag zowel modern als vintage zijn maar liefst onder de 40 mm

Hulp is alvast welkom

3 likes

Zenith heeft een aantal modellen met het El Primero chronograaf uurwerk. Tweedehands ondergewaardeerd en daardoor nog voor een redelijke prijs te koop.

1 like

zoiets bedoel je?

17 likes

Mijn lieveling :heart_eyes:
De Ariadne ‘2’ (modeljaar 2023) is ook mooi, iets moderner - net waar je voorkeur naar uitgaat.

12 likes

:joy:

Volgens mij heb je de mooiste al.

2 likes

:wink:

1 like

Heb een tijdje de Omega triple date gedragen en voor een bekende mogen verkopen. Vond ‘m echt heel mooi:

12 likes

Blancpain Villeret Quantieme Complet. Oke, list price 17K maar tweedehands of bij een grijze dealer wel te vinden voor (net iets boven de) 10K. Mooi ding hoor. https://www.blancpain.com/en/villeret/villeret-quantieme-complet-6654-1113-55b

1 like

Klopt maar dat is die van mij, zelfs mijn foto😄 ik wil graag iets soortgelijk erbij

7 likes

Die is inderdaad mooi. Ik heb online ook enkele mooie leonidas horloges gezien.

1 like

:100:, wordt niet beter!

1 like

7 likes

Deze is wel enorm mooi!

1 like

Ik kwam deze tegen, helaas is het prijskaartje ook pittig

6 likes

Er stond laatst een in het blauwe gedeelte.

1 like

Ga je nu je eigen topic om zeep helpen met een niet tripple date en boven budget :scream: :face_with_peeking_eye: mooi is hij wel

In de vermelding staat wel met moonphase EN/OF triple date :stuck_out_tongue:

1 like

6 likes

Prachtig….

Gelijk even kijken voor een aankoop

2 likes

5 likes