Beste triple date moonphase horloge onder 10 000 eur

Interessant!

Is hier toevallig een los topic over? :innocent:

1 like

Nee :sweat_smile:

1 like

Let wel dat deze heel vlakke lugs heeft, en op leer maakt de strap een flinke knik omlaag op een kleinere pols. Toevallig heb ik deze recent gepast op mijn 16cm pols, en het droeg niet mooi. Op staal was het wel mooi.

1 like

Op mijn 17cm pols :ok_hand:

7 likes

Hi!
Haim Watch Company heeft een nieuw model in pre-order. Voor zo’n 1.500,00 EUR heb je triple calendar met moonphase, 38mm en 12mm dik. Lijkt me qua prijs kwaliteit wel zeker de moeite…

Groetjes!

Weer een leuke onderweg….

9 likes

Vintage - Als ik nu moest kiezen dan zou ik gaan voor een Angelus (op 1/3 van je budget) of Vetta (op 3/4 van je budget).

:heart_eyes:

Of een Orator:

2 likes

Of gewoon @Krabong van zijn Maanfase afhelpen, hij heeft nogal haast. :wink:

1 like

https://www.longines.com/nl/p/watch-longines-master-collection-chronograph-l2-673-4-78-3heel veel horloge voor een goede prijs.

1 like

Merci, ik wilde me al niet opdringen hier :wink:

8 likes

Dit blijft een prachtig horloge. Moet ik nog eens gaan passen.

1 like

FC, time, date, day, week, month, moonphase
Quartz (geen probleem met even niet dragen en dan alles te moeten bijstellen)

2 likes

Chapeau, mooie horloges zitten ertussen. Kijk er graag naar. Ga het bij mijn timex Moon fase houden. Maar bij een grote financiële meevaller zou het gaaf zijn.

5 likes

deze is echt perfectie !

4 likes

Hoe bevalt de marlin? Qua pasvorm etc ivm 40mm kastmaat

Serieus fijn horloge. Zachte horlogeband. Niet te grote kast. Niet scherp.
En de kleur is echt super mooi. Vergelijkbaar met de Oriënt Bambino diep blauw en vanuit verschillende hoeken verschilt het in donker blauw tot bijna zwart

1 like

Het zou een mooie toevoeging zijn op mijn huidige horloges….ik ga erin duiken

Stuur maar een pm. Ik heb wel een tip over waar je het vaak met korting kan vinden