Interessant!
Is hier toevallig een los topic over? ![]()
Interessant!
Is hier toevallig een los topic over? ![]()
Nee ![]()
Let wel dat deze heel vlakke lugs heeft, en op leer maakt de strap een flinke knik omlaag op een kleinere pols. Toevallig heb ik deze recent gepast op mijn 16cm pols, en het droeg niet mooi. Op staal was het wel mooi.
Hi!
Haim Watch Company heeft een nieuw model in pre-order. Voor zo’n 1.500,00 EUR heb je triple calendar met moonphase, 38mm en 12mm dik. Lijkt me qua prijs kwaliteit wel zeker de moeite…
Groetjes!
Vintage - Als ik nu moest kiezen dan zou ik gaan voor een Angelus (op 1/3 van je budget) of Vetta (op 3/4 van je budget).
Of een Orator:
https://www.longines.com/nl/p/watch-longines-master-collection-chronograph-l2-673-4-78-3heel veel horloge voor een goede prijs.
Dit blijft een prachtig horloge. Moet ik nog eens gaan passen.
FC, time, date, day, week, month, moonphase
Quartz (geen probleem met even niet dragen en dan alles te moeten bijstellen)
Chapeau, mooie horloges zitten ertussen. Kijk er graag naar. Ga het bij mijn timex Moon fase houden. Maar bij een grote financiële meevaller zou het gaaf zijn.
deze is echt perfectie !
Hoe bevalt de marlin? Qua pasvorm etc ivm 40mm kastmaat
Serieus fijn horloge. Zachte horlogeband. Niet te grote kast. Niet scherp.
En de kleur is echt super mooi. Vergelijkbaar met de Oriënt Bambino diep blauw en vanuit verschillende hoeken verschilt het in donker blauw tot bijna zwart
Het zou een mooie toevoeging zijn op mijn huidige horloges….ik ga erin duiken
Stuur maar een pm. Ik heb wel een tip over waar je het vaak met korting kan vinden