Tk: Cortebert Spirofix sport maanfase

Te koop en/of te ruil.

Merk en model: Cortebert Spirofix sport.
Diameter: 35mm ex kroon
Leeftijd: jaren 50.

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): recent, gekregen van pa maar past niet in mijn collectie.

Factuur en/of certificaat: komt van scorpione.nl vandaan, is in zijn historie te vinden. Factuur is kwijt maar was €2250,-

Originele doos en/of eventuele accessoires: alleen het horloge.

Komt aan een originele tropic sport band met vergulde sluiting.

Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor afhalen regio Sittard/ Maastricht.

Conditie (krassen, werking etc): nette vintage staat. Net terug van service en functioneert perfect. Rosé vervuld, zit er nog mooi op.

Soort uurwerk en kaliber: handopwinder 677
Vraagprijs: €1750,-. Inruil mogelijk, voorkeur voor Rolex Datejust 4 digit met geld van mij erbij. Ruilen is ook mogelijk. Aub meteen een concreet en compleet voorstel.

Te duur? Ik hoor dan graag onderbouwd jouw voorstel.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes

Meteen een flinke hap eruit: € 1150,- zonder inruil liefst per bankoverschrijving.

Jij een zeldzame maanfase, ik een ticket naar Rolex.

2 likes

€1050,-

Op blauw rubber €999,-.

Of ruilen voor iets leuks.

1 like

€950