Bestel nu uw horloge.pagina.nl limited edition 2005 Fortis Flieger!

Fortis is verkozen tot de leverancier van de horloge.pagina.nl limited edition 2005 en dat mag best als een eer worden beschouwd. Een eer voor ons natuurlijk, dat een dergelijk gerenommeerd bedrijf voor en met ons wil werken. Fortis bestaat sinds 1912 toen het werd opgericht door Walter Vogt in Grenchen (Zwitserland).

Fortis is altijd een merk geweest dat vooraan heeft gelopen bij de ontwikkeling van horloges voor vliegeniers en sinds enige jaren ook de ruimtevaart. Het horloge wat u nu kunt bestellen heet dan ook niet voor niets de Fortis Flieger (nummer 595.10.41). Het horloge is uitgerust met een automatisch 25 steens ETA 2824-2 uurwerk met 28.800 halfomwentelingen per uur. Het uurwerk heeft een gangreserve van 49 uur, secondestop (hack set), datum op 3 uur, mat edelstalen kast met een doorsnede van 40 mm (gemeten zonder de kroon), gehard mineraalglas, een zwart lederen band en oplichtende wijzers en indexen voorzien van tritium. Een groot en echt stoer vliegeniershorloge!

Fortis zal speciaal voor ons een paar hele mooie en subtiele aanpassingen doen:

  • Fortis vervangt de normaal oranje secondewijzer door een rode.
  • Fortis zal, om aan te geven dat het hier om een uniek model gaat, limited edition toevoegen op de wijzerplaat onder het woord automatic in dezelfde kleur rood als de secondewijzer.
  • Fortis zal er speciaal voor ons een zichtbodem in plaatsen (in plaats van de standaard stalen geschroefde bodem) en op het glas van die zichtbodem “horloge.pagina.nl 2005” drukken.
  • Ook zal Fortis de nummers aan de linker zijkant van de kast graveren (bijvoorbeeld 10/25).

Het horloge zal er als volgt uit komen te zien:

De prijs van deze prachtige limited? Slechts € 425,-!

We gaan in eerste instantie uit van een oplage van 25 stuks. Een echt zeldzaam stuk dus. Mocht de interesse onze verwachting ver overschrijden zullen we de oplage per 5 verhogen tot een maximum van 99 stuks. Hoeveel het er ook worden, een unieke kans om in het bezit te komen van een zeer gelimiteerd horloge van een zeer gerenommeerd bedrijf! En ervaring leert dat onze limiteds steeds meer waard worden, dus ook als belegging geen slechte investering.

Deelnemers aan eerdere limiteds hebben voorrang krijgen in keuze van een nummer. Iemand die in 2004 heeft meegedaan kan hetzelfde nummer krijgen als hij of zij in 2004 ook had. Deelnemers aan de limited 2003 die niet meededen in 2004 kunnen, als degene die dat nummer in 2004 had het niet wil, met voorrang hetzelfde nummer krijgen als in 2003.
Geef voor de zekerheid, of u nou wel of niet eerder mee heeft gedaan, een top drie van favoriete nummers op. Heeft u geen voorkeur, laat dat dan ook weten, dat is voor ons erg makkelijk.

Hoe kunt u deze horloge.pagina.nl limited edition in uw bezit krijgen? dat kan niet meer, de inschrijfperiode is verlopen

De uitreiking van de limiteds zal begin tot half december zijn (dus in ieder geval ruim op tijd voor kerst) op een locatie centraal in Nederland.

Kunt u niet naar de uitreiking komen, kunnen wij het horloge de dag na de uitreiking aangetekend naar u toesturen of kunt u het vanaf de dag na de uitreiking komen halen in Rotterdam. Weet u al of u wel of niet kunt komen, laat dit dan ook in uw mailtje weten. Als u nu al weet dat u het horloge opgestuurd wilt krijgen kunt u gelijk € 5,75 extra overmaken, weet u het niet zeker vertrouwen wij er op dat u dit later alsnog voldoet. Aangetekende verzending gebeurt overigens op eigen risico!

Proficiat met de keuze van dit mooi en degelijk horloge.
Het is een degelijk en robuust calieber en gemakkelijk en overal te herstellen.
Ook voor de doe het zelvers gemakkelijk onderdelen voor te krijgen.

Ook wil ik de werkgroep feliciteren voor al het werk dat ze gedaan hebben, is niet te onderschatten.

Het is weeral een bewijs dat wij hier een toffe groep vormen. Houden zo !

Freddy

Ik heb de knoop al bijna doorgehakt, ik vind het nog steeds een fraai horloge!!!

Wat is de sluitingsdatum? Wanneer moeten we uiterlijk betaald hebben?

Voorlopig weten we nog niet wanneer de einddatum is, we willen dat zo lang mogelijk rekken om zo veel mogelijk mensen mee te kunnen laten doen. Maar het zal ergens rond half november zijn. Als je er een wilt zou ik gewoon zo spoedig mogelijk betalen, dan ben je zeker van je bestelling.
Dat heb ik ook gedaan (2x) :smiley:

Je hebt gelijk, zojuist het bedrag overgemaakt. Ik heb een mailtje met de details naar horloge@pagina.nl gestuurd.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen 'm gaan bestellen! Misschien leuk om in dit topic te vermelden met als subject “Besteld”. Of is dat niet de “gewoonte”?

Vanavond zal ik het bedrag even overmaken!
En graag wil ik nogmaals, in aansluiting op Freddy, de werkgroep hartelijk danken voor haar inzet, moeite en tijd die zij in het project heeft gestoken!
Mannen … KLASSE!!!

Gr. Patrick

Complimenten aan iedereen die deze limited (én natuurlijk de bijna even mooie alternatieven) mogelijk heeft gemaakt!

Henrik, you’ve got mail (and money… B) )

Beste werkgroep Limited 2005,

Allereerst bedankt voor jullie moeite om ons weer te verlekkeren met drie mooie voorstellen. Helaas is mijn keuze (O&W) het niet geworden. Deze keuze was voornamelijk ingegeven door het feit dat ik nog geen duiker in mijn bescheiden collectie heb. De Fortis vind ik ook mooi passen in de ltd. serie, mede omdat ik vorig jaar net na de sluiting van 2004 ltd. op dit forum terecht kwam. Nog steeds kriebelt het als ik de 1Z ergens zie. Dus ik ga nu even heel goed nadenken over wat te doen: de ltd 2005 of een ‘standaard’ 1Z aanschaffen.
Wat een luxe probleem eigenlijk…

Die standaard 1Z kan altijd nog :smiley:

Ruud

Precies, anders heb je volgend jaar weer spijt :wink: