Welkom Chico altijd goed; een mede-Brabander erbij op het forum
Je hebt het al goed te pakken, het horlogevirus
Veel leesplezier en succes met de collectie.
Welkom Chico altijd goed; een mede-Brabander erbij op het forum
Je hebt het al goed te pakken, het horlogevirus
Veel leesplezier en succes met de collectie.
Van harte welkom! Mooie collectie al!
Welkom, mooie intro!
Welkom op HF, Chico!
Welkom op HF!
Welkom hier.
Leuk topic, geinige reis, een soort van welkom.
Zucht. Weer zo iemand die quartz moet leren waarderen.
Hee, een Traska. Hoe is die voor je?
Gaap. DJ’s zijn saai, en voor 6K zit je dicht in de buurt van een budget voor leuke horloges, zoals onder andere een Santos, een Reverso, een B09 chronograaf en zo nog wat horloges meer. Maar als je een matig afgewerkt sporthorloge met wat oubollige uitstraling, blikken rekband en holle end links wilt scoren voor die 6000 pietermannen, wie ben ik dan om je in de weg te staan? Die saaie eenheidsworst schuif je wel makkelijk door, dus je valt geen buil.
Hoi Chicoo,
Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!
Mooie collectie!
Ik wens je nog heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges!
Welkom bij de club, zo te zien heeft het virus je aardig te pakken
Welkom!
Welkom mede brabo.
Mijn ervaring?
Net zoveel plezier van een ouwe Rus van 6 tientjes dan van een ouwe Rolex, die dan wel weer veel mooier is dan een nieuwe.
Welkom!
Heb dezelfde Citizen, mijn klus/weekend/vakantie beater. Enorm fijn horloge! Kijk eens of je daarvoor de metalen bracelet kan scoren (er komt er nog wel eens eentje voorbij op eBay). Istie echt waard.
Veel plezier op je horlogereis!
Welkom
Welkom op HF. Hoe bedoel je, je hebt het virus te pakken! Leuk verhaal. Jij gaat nog heel veel plezier beleven aan horloges en deze leuke hobby
Ja goed. Redelijk dun en fijne coating! Mis alleen soort snel verstelbare micro adjustment op de band.
Vind het voor de helft van het geld toch een perfecte alleskunner. Maar ben het met je eens. Niet voor de huidige vraagprijst.
Welkom…
Welkom Chico!
Daar heb je gelijk in. Als je een paar jaar geleden een scherpe vintage DJ scoorde voor zo’n 3500 Euro had je een horloge wat dichter bij een realistische prijs lag, zeg maar. Als ik nu kijk wat er vanaf 4500 begint is het ene doffe saaie ellende met bezels die vlak en dof zijn, end links die niet aansluiten, kasten die tot een soort van bolle gijs geslepen zijn en half vergane wijzers.
Alleskunner, is dat iets wat onder een overhemd niet misstaat maar wel mee het water in kan als je op het strand zit?
Daar zijn er genoeg van te vinden in diverse stijlen, soorten en prijssegmenten. Alles van een PRX tot een Aqua Terra uit de Swatch stal, Sinn instappertjes, Archimede’s Klassik 200, hele horden field- en pilot-horloges en zelfs van die Seiko quartz shitters zoals hierboven. Shit, je hebt ze zelfs in allerlei kekke kleurtjes:
Ik ben zelfs fan van dit voor de zomer:
Ik wens je dan ook succes met je overwegingen, want da’s altijd een leuk stadium in de jacht.
Welkom op HF!
Laten we eerlijk zijn. Er is niets dat het gevoel in je hoofd gaat veranderen als je eigenlijk een Rolex wil. Je kan een collectie aanleggen van 100 horloges maar geen 1 zal voldoening aan dat gevoel geven.