Beter laat dan nooit: mijzelf voorstellen

Welkom! Leuke collectie en je verhaal is erg herkenbaar… :sweat_smile:

1 like

welkom op ons leuke forum. leuk verhaal, leuke foto’s

Haha Zoiets ja. Het is natuurlijk fijn als je een horloge veelzijdig kunt gebruiken. Uiteindelijk ga je voor het uiterlijk. Die GS zou het best in mijn ‘‘straatje’’ passen, al vind ik die Farer orgineel en erg goed gelukt. Persoonlijk vind ik een simpele uitstraling van een vintage dresser, met vintage kastmaat, vaak het mooist. Als ik maar 1 horloge kon hebben zou ik hier altijd voor kiezen. Daarom heb ik ook de certina’s.

En een beetje veelzijdig horloge staat natuurlijk mooi zowel op een leren band als een stalen. Als ik daarom maar 1 horloge zou mogen kiezen zou ik voor een seamaster met beads of rice of een DJ met jubilee gaan.

Als geld geen rol speelde zou ik dan altijd voor de DJ gaan. Denk dat het door de fluted bezel en jubilee komt.

Nadeel is dat ik waarschijnlijk alsnog 1 extra horloge moet kopen om met een gerust hart mee te kunnen zwemmen…

1 like

Welkom HF en veel (meer) plezier hier gewenst! Zo’n oude :grinning: Rolex is inderdaad erg leuk!

1 like

welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het HF en veel plezier :+1:

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

“Hallo lotgenoten” was ook een goede aanhef geweest :grin: Welkom bij de club!

1 like

Welkom :sunny:

1 like

Welkom :blush:

1 like

Haha dat was een betere aanhef geweest.

1 like

Hoi Chicoo, welkom op dit leuke forum. Leuk verhaal en daarnaast natuurlijk een leuke collectie. En als ik zo je verhaal lees kom je niet van het virus/verslaving af, daarom eens met met horlogemakker. Lotgenoten die in een praatgroepje zitten :wink:

1 like

Welkom en een prachtige collectie!

1 like