Betrouwbare horlogerieën Nederland

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik wil binnenkort een vintage Omega kopen, een Constellation ‘Pie Pan’ om precies te zijn. Nou ben ik relatief nieuw in het horloge wereldje en wordt dit mijn eerste horloge dus wil ik hem graag in een ‘echte’ winkel bekijken en het liefst ook kopen. Kennen jullie een paar goede handelaren, horlogerieën of juweliers die een ruime vintage Omega aanbod hebben? Ik hoor graag van jullie!

2 likes

Ligt er een beetje aan waar je woont.
En hoever je wilt reizen :grin:

1 like

In principe behoort heel Nederland tot de mogelijkheden:)

1 like

@AmsterdamVintageWatches is 1 van de beste vintage verkopers die er bestaan. Niet alleen met aanbod maar ook met goed advies! Neem contact met hem op en kijk wat we mogelijk is.

1 like

Ook in amsterdam awco .

Zelf geen verstand van maar volgens mij is het bij dit soort horloges opletten geblazen. Dacht dat @BH_ er wel verstand van heeft.

Leuk bericht. Dank voor de lovende woorden :slight_smile: Goes without saying dat je uiteraard van harte wekom bent om eens te komen passen en bespreken.

Cheers

1 like

Gaat niet om hem, maar om @Kingceg :wink:

Plan een dagje Maastricht, hoogste concentratie vintage horlogedealers in Nederland.

2 likes

Ben inderdaad van plan om een dagje Maastricht en Amsterdam te doen.

1 like

@Logixa Inderdaad ze hebben bij @AmsterdamVintageWatches een enorm mooi vintage Omega aanbod. Zou graag binnenkort een bezoekje brengen!

2 likes

Ik zou het verkoopgedeelte van omegaforums.net in de gaten houden. Tenzij je het niet erg vindt om zo’n €750-€1000 meer te lappen bij een vintage verkopert.

3 likes

Als je naar Maastricht gaat dan vergeet Brocantique en scorpione niet

2 likes

Zien dat je ‘m dan zonder doos en papieren kan bemachtigen…:wink:

Que?

C’est pourquoi

Wat dan uiteraard weer is terug te zien in de vraagprijs (neem ik aan).

1 like