Betrouwbare restaurateur gezocht

Ik ben in bezit gekomen van een 14k gouden omega van begin jaren ‘70. Deze is van mn vader geweest die in ‘73 overleden is toen ik zelf 7 jaar was. Ik een paar vragen.
1.Wat voor type Omega is dit ?
2. De horloge loopt als ik m opdraai een paar uur maar stopt er dan mee. Ik ben dan ook op zoek naar een betrouwbare restaurateur in de buurt van Uden die het uurwerk schoon kan maken.
3. Weet iemand of en waar ik eventueel nog een orgineel opberg doosje aan zou kunnen komen.

2 likes

Ik zou een ritje naar Cuijk maken; daar zit horlogevriend @Tokes die een jonge enthousiaste gediplomeerde horlogemaker is en zelf ook dol is op vintage horloges. :+1: :slightly_smiling_face:

2 likes

Volgens mij moet u dan bij @Lieuwedv zijn.
Die heeft mij een prachtige vintage Omega verkocht onlangs die hij zelf heeft opgelapt (hij heeft behoorlijk wat ervaring dus).

BTW welkom op het forum ! En wat een mooi horloge die is een service / opknapbeurt meer dan waard !
Geen idee welke referentie dit is, en een originele doos heb ik helaas ook geen ervaring mee.

Ooh en de aanbeveling van hierboven @Tokes is ook een zeer bekwaam horglogemaker, ook hier hele fijne ervaring mee.

2 likes

Mijn ervaring met @Lieuwedv is gewoon klasse, Heb van hem een horloge gekocht die hij zelf had nagezien, ik heb die horloge ook gecontroleerd op alles, Geen fouten kunnen vinden, dan is hij klasse, omdat ik altijd wat af te keuren heb. Maar hier zijn er best veel goede horlogemakers die je de horloge kan toevertrouwen hoor

1 like