NA Omega 132.041 Genève

Dit forum is de HEL, iedere keer als je denkt “Ja nee dit is ECHT mijn laatste” post er iemand weer een klatser waar je op slag verliefd op wordt.
Zo ook dit keer weer in dit topic waar @matthijsb een dijk van een vintage Omega plakt.

Ik heb het geprobeerd te vergeten, te negeren … nahja u kent het vast wel … maar ach wie wil ik nou voor de gek houden ? Ik wil ook een vintage Omega, en liefst gewoon een simpele, geen complicaties en eigenlijk gewoon een gouden.
Een chique dresswatch is precies wat ik eigenlijk nog mis.

Kortom niet veel later toch maar een gezocht topic gemaakt.

An sich gebeurde daar best interessante zaken leuke suggesties en een aantal horloges werden me aangeboden.
1 aanbod vond ik bijzonder maar bleek achteraf toch een nare nasmaak te geven een nieuw lid bood mij een horloge aan via dat van zijn schoonvader zou zijn.
Na een PB, en een e mail bleef het lang stil maar uiteindelijk een reactie op mail maar nog steeds niet alle informatie waarop ik hoopte. Toen weer stil en na een paar dagen reactie via PB op het forum.
Hij had al een bod gehad (wat bijzonder was want zijn bericht was na een paar uur al verwijderd omdat hij zijn e mail adres erin had gezet). Om vervolgens nooit meer te reageren.
Kortom niet netjes, en bijzonder/nare nasmaak.

Maar toen kwam @Lieuwedv die mij wees op een horloge wat hij in de aanbieding had.
De rest is geschiedenis, snel een afspraak gemaakt en ik mocht bij langskomen.
Lieuwe is horlogemaker met atelier aan huis en had ook nog een Seamaster 600 liggen ter vergelijking.
Het is de 132.014 Omega Geneve van 14k goud geworden, oordeelt u zelf maar (Plaatjes zijn geschoten door lieuwedv

42 likes

Prachtig :grinning: , gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Super, wat mooi! :ok_hand:
Prachtige band ook…

1 like

Tis een pracht :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Mooie aanwinst! Geniet ervan.

1 like

Oud maar goud! Letterlijk en figuurlijk.
Proficiat!

1 like

Heel, heel fraai! Veel draagplezier!

1 like

Heel mooie aanwinst! Geniet ervan.

1 like

Mooie combi met die band!!

1 like

Mooi horloge hoor.

1 like

Erg fraai! :ok_hand: Gefeliciteerd!

1 like

Mooie dresser, gefeliciteerd

1 like

Mooi man! Pracht exemplaar. Dat is genieten. :star_struck:

1 like

fancy ding.
Gefeliciteerd met de NA

1 like

Deze is wel heel mooi, zeg. Ik voel me vereerd dat je altijd aan me kan denken als je hem ziet :slight_smile:
Veel plezier ermee!

1 like

:eyes: jeeetje. Wat een pracht exemplaar :smiling_face_with_three_hearts: Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst, proficiat.

1 like

Heel mooi exemplaar! Sjiek! Veel draagplezier met deze beauty :+1:t2:

1 like

Mooi hoor, lijkt wel nieuw zo strak!

1 like

Een klassieker, gefeliciteerd!

1 like