Bezel Submariner niet synchroon met minuut aanduiding

Mensen ik heb het idee dat mijn bezel een kleine tik heeft gehad waardoor ik heb hem niet meer synchroon krijg met de minuut aanduidingen. Bij elke klik gaat hij net iets te ver door naar mijn mening. Iemand dit ook al eens gehad?! Valt zoiets onder de garantie? Hij is 2 maanden oud.

Je hebt hier toch al antwoord op gehad?
Waar wacht je op en bel gewoon de juwelier.

Weet je direct waar je aan toe bent in plaats van gissen op het forum.

Zit er geen garantie op? Dan betaal je een tientje en ga je weer door.

Als je het mij vraagt kan je beter de volgende keer minder beknibbelen op de aankoop en gewoon een Breitling kopen. Heb je dit gezeur niet. Goedkope onderdelen.

22 likes

:joy::joy::joy:wahahaha ouwe stoker van me

1 like

Wellicht zijn er mensen met soortgelijke ervaringen in relatie tot garantie en specifieke ad’s.

1 like

:joy:

Oh en ja, had ik ook op mijn subc, vanaf het begin al meteen. Zag het pas later. Keertje naar de juwelier en zo opgelost.

1 like

Gewoon ter plekken zonder hem achter te laten?

Hij is 2 maanden oud. Waar heb je hem gekocht?

Inderdaad 2x hetzelfde antwoord vragen.

Je kan het ook zelf doen. Ansicht niet ingewikkeld.

Zijn wel meer subs waarvan de bezel niet goed uitgelijnd is. Hoeft niet perse een tik gehad te hebben.

Als ie wel een tik heeft gehad in jouw bezit, is dat uiteraard geen garantie geval meer.

1 like

Gezien het gepieker zeg ik: lekker laten doen.
Geduld hebben tot morgen en bellen :+1:

1 like

Als je een Seiko had gekocht had je waarschijnlijk ook een slecht uitgelijnde bezet gehad, maar dan voor een fractie van het bedrag wat je nu hebt uitgegeven.

4 likes

Buttmerk, dat Rolex… beetje QC voorkomt dit

4 likes

Colman in antwerpen

:joy:

1 like

Ja, daar ga je al…

1 like

Yep

1 like

Nou, terug gaan. En niet zeggen dat je denkt dat hij een tik heeft gehad. Gewoon dat je het nu pas ziet :+1:

2 likes

Contact gehad met Colman. Kan gemaakt worden. Normaal gesproken onder de garantie, tenzij de bezel zichtbare schade heeft opgelopen.

Probeer Martens gewoon eens. Scheelt een rit naar Antwerpen… :beers:

1 like

Wel weer een excuus om naar het gezellige Antwerpen te gaan haha

2 likes