Je pakt het verkeerde deel van het bericht om op te reageren. Zeg me niet dat een groot grasveld, een bal, twee doelen, en tien crossmotoren met hamer niet als een goeie middag klinken.
Wel even een serieuze vraag, ik heb bijvoorbeeld een tudor bb54. Super leuk horloge op rubber. Die draag ik eigenlijk alleen zoals nu, op het strand, in het zwembad en in de zee. Vakantie horloge zeg maar. Super avontuurlijk. Mijn andere horloges spaar ik de zonnebrand, zand en water liever.
Welk horloge draag jij daar dan, of draag je er dan geen?
Het horloge wat ik om heb, in veel gevallen. Als ik nat word altijd iets waterdichts, maar dat kan op het strand ook goed de Santos zijn, of de SBGX265/263, de Kuoe, de Alpinist… Wat dan ook. Zo schroom ik er ook niet voor om met de Sakura Kakushi in de tuin te werken, ook niet als het regent. Of om er gewoon golf mee te spelen.
Niet dat ik totaal niet oplet wat ik doe, maar een gewoon horloge is vaak robuuster dan men denkt. Daar heb je vaak niet perse een duikhorloge of G-Shock bij nodig.
Als ik weet dat het droog blijft ga ik ook rustig met de Reverso golfen. Hij heeft een beurt nodig, want zo lek als een zeef. Dat wel.
Ik ben nog te kort met horloges bezig om te kunnen zeggen of iets een cliche is (of niet). Dus…die laat ik even bij jou liggen. Ik herhaal gewoon nog een keer: “ik vind ze tof, zeker die ik zag van HGP”
Dat lijkt mij een bijzonder goed en zinvol advies. Doe lekker je eigen ding.
Whoop whoop HP: de mooiste unix (HP-UX) waarmee ik heb gewerkt!
Kunnen @Brick en @Fate_Amenable_To_Change niet een komisch duo vormen ? Iets in de lijn van Van Dusschoten en Van Duijn. Of “The Watch Brothers”. Entertainment van de bovenste plank!
is ook een leuk merk. Ze zitten goed in elkaar, kunnen tegen een stootje en heel veel water, zien er goed uit, merk heeft een leuk stukje historie, ze maken nog steeds gebruik van originele Monnin-kasten en ze zijn bijzonder vriendelijk geprijsd. Ik neem, over enkele dagen, dan ook lekker een HGPeetje mee, voor een paar heerlijk zorgeloze weken in de zon!
Ik vind het ontwerp vele malen leuker en belangrijker dan dat ik er mee kan duiken. De geschiedenis erachter. De Sub van @Brick vind ik prachtig!
Maar ook legendarische merken als Aquastar en Doxa.
Werkpaard uurwerk erin, prachtig design en kan tegen een stootje. Heb zelf deze incoming:
Ik heb dit gebakkie laatst gekocht. Dacht dat ze een foutje hadden gemaakt met de bezel. Wist ik veel. Esthetisch vind ik het niet helemaal kloppen. Verder gebruik ik de bezel nauwelijks dus stoor me er niet echt aan.