Bezoekje aan Sinn in Frankfurt

Altijd broques. Verder gewoon vrijetijdkleding hoor.

1 like

Wat is dat voor referentie, die daar? Da’s de quartz? 37 of 39? Of?

1 like

Yup, 40mm quartz, de SBGV205

1 like

Valt de wijzer op de streep? De secondenwijzer?

Ik heb dit anderen wel eens gevraagd, maar het blijft een angst van me.

2 likes

Ja, GS heeft daar een apart mechanisme voor

2 likes

Dwalen we niet een beetje af
 als we het over Seiko gaan hebben kan ik ‘volgen’ wel uitzetten. :wink:

1 like

Om de gedachten weer wat on topic te brengen. :grin:

2 likes

Je was bij SUBDELTA lees ik.

1 like

Haha ik zie wel humor in dit bezoek aan Sinn. Laatst hoorde ik zelfs nog een grapje vertelt door een Duits familielid:

Was ist das kĂŒrzeste Buch der Welt:
“Humor in Deutschland"

Dus het kan wel!

3 likes

Duitsers zijn cool.

image

5 likes

Nja, Duitsers zijn in sommige opzichten cool, en in andere opzichten irritant als de hel.

Het zijn net mensen.

5 likes

Tijdens mijn vakantie in Duitsland heb ik mij gewaagd aan vijf bezoeken aan luxe juweliers en ik ben in mijn leven nog nooit zo onbeschoft bejegend. Mijn wederhelft kreeg Ă©Ă©n keer zelfs de slappe lach omdat niemand mij wilde opmerken in het midden van de winkel. Ik kreeg uiteindelijk met gratie van der fĂŒhrer Ă©Ă©n horloge gepast. Toen ik besloot die niet te willen kopen (eerlijk is eerlijk dat wist ik op voorhand) werd mij blijkbaar iets verweten en kreeg ik niet eens een goedendag van de mevrouw?! Helemaal driewerf fotze

3 likes

Hier ook maar een klein ervarinkje met Sinn (dat overigens erg mooie horloges maakt);

Op Boot Dusseldorf stonden ze een paar jaar geleden met een stand, die we maar even bezocht hebben. Ik was geinteresseerd in een GMT, maar dan graag met een siliconenband in kleur (rood paste mooi bij de secondenwijzer, vond ik). Dit was niet de standaardcombi, en de (ietwat chagrijnige) jongeman antwoordde op mijn vraag letterlijk: “Was meinen sie schon”? Zijn Obersturmbahnuhrenverkaufsmeister die naast hem stond hoorde dit, en ik heb de beste man toch maar even vriendelijk gevraagd of hij zijn collega misschien eens uit kon leggen wie nou precies de salarissen betaalt



Hierop draaide de jongeman als een blad aan de boom, kroop zowat mijn broekspijp in, en ik kreeg zelfs een kilo of drie aan prachtig ingebonden catalogi mee. Vreemde ervaring



6 likes

Ze hebben er ook lang aan moeten wennen om weer gewoon het paspoort mee te nemen ipv de schmeisser

Volgens mij gaan de reacties hierboven over Duitsers ipv over Sinn.

Bij Sinn bakken ze altijd Weisswurst voor me. Ongevraagd.

1 like

Doet me allemaal toch denken aan dat Duitse jongetje wat vanaf zijn geboorte nooit had willen praten.
Totdat ie op een dag, bij het avondeten plotseling zei: "Die Suppe ist kalt! "
Vati: "Ach Junge, warum hat du bis jetzst dan nog niemals etwas gesagt?"
Het jochie: “Bis Jetzt War Alles In Ordnung!!”

8 likes