Bezoekje aan Sinn in Frankfurt

En daar ging mijn koffie :smile:

Ik snap het juist heel goed. Blijf van het ontwerp af. Mijn horlogeontwerpen mag je modden wat je wilt, maar doe het lekker zelfā€¦ vind het nog beledigend ook :wink:

Edit: alsof je in een sterrenrestaurant al peper en zout op het gerecht strooit voordat je een hap hebt geproefd.

8 likes

Ik zat te denken aan kleine garnaaltjes in zilt sop bij de Subdelta, Hans.

2 likes

Kappen nou :joy:

De SUBDELTA Shrimps

3 likes

Daar ben ik het niet mee eens. Als ik als kok in een restaurant de vraag van een klant zou krijgen om mijn gerecht te ā€œverrijkenā€ met halve fles ketchup (want het is een kwestie van smaak) zou ik dat ook niet doen. Dat doet hij zelf maar of hij gaat ergens heen waar dat wel gedaan wordt.

4 likes

Precies!

1 like

De oplossing voor dit vraagstuk is bij Sinn igg erg makkelijk: Nein! :grin:

Dan wat veel Europeanen van de gemiddelde NLer vinden. Onbeschoft, arrogant, lawaaierig, laten hun kinderen door het restaurant rennen tot grote ergernis van andere gastenā€¦

Deze Britse toerist somt ook nog wat op, maar vindt Ć©Ć©n volk zelfs nog ergerā€¦:joy:

1 like

The Danes!

1 like

:muscle:t4::laughing:

Heel bijzonder dit. Ik heb juist louter positieve ervaringen. Het koffieapparaat staat in de showroom t.o. de balie en het uitermate vriendelijke en hulpvaardige personeel biedt mij altijd meteen koffie aan. De laatste keer kwam ik op een rustig moment en kreeg ik een persoonlijke rondleiding aangeboden.
Men neemt altijd alle tijd voor de klant en geen moeite is teveel. Ongeacht of je iets koopt ga je altijd wel met een leuke attentie de deur uit.

4 likes

Getuige de eerdere meningen in dit draadje @Gobert, was je waarschijnlijk beter gekleed voor de gelegenheid en had je minstens nette schoenen aan? :blush:

3 likes

Aha! Dan snap ik nu pas beter dat die jonge heren hier zo strak in het pak het land kwamen binnen marcheren :face_with_monocle:

3 likes

Je werpt zand in het slipje van @Omanido.

2 likes

Dass klingelt ja richtig hasslich

1 like

Fictief bericht bron Reuters/ANP:

Een Nederlandse man en vrouw met hond zijn door de Duitse politie van de autobahn gehaald met een zwaar overbeladen sleurhut. Na enig zoekwerk bleek onder een ligbed en braadpan de oorzaak te vinden van de overbelading: er werd twee mud Nederlandse aardappels aangetroffen. Als verklaring gaf de man, genaamd Tha. P., dat hij dit gedaan had om geld te besparen voor de eventuele aanschaf van een horloge in een duitse horlogefabriek. Na afstand gedaan te hebben van de aardappels mocht het stel met een waarschuwing hun weg vervolgen.
Bij nacontrole op het kampeerterrein " bij de boer" bleek het stel ook niet te voldoen aan de door de overheid vastgestelde 2 ons groente per persoon gezien het magere bakje komkommer op tafel. Ook dit werd afgedaan met een waarschuwing om de vakantie van het leuke stel met hond niet te verknallen en de Duitse economie niet te schaden als er geen horloge aangeschaft kon worden.
:rofl::pray:

5 likes

ā€¦ben benieuwd naar de nieuwe verzendkosten! :rofl: :joy:

:joy::joy::+1: Jij hebt inderdaad alle tijd hĆØ? :grinning:

Helaas voor de Duitse horlogefabrikant, is de aandacht inmiddels overgegaan naar een Japanse fabrikant. Ik ben daar overigens nog niet op bezoek geweest, moet eerst mā€™n caravan in die buurt zien te krijgenā€¦:thinking::grin:

3 likes

Ik heb een enorme hekel aan:

en

Maar dit klinkt zo gezellig dat als het ooit gebeurd, ik van de partij ben. Wel de instappert, de 556, graag. :+1:

2 likes

Hee! Wat doet ie nou? Kun je de volgende keer bij het Taphuys of aanverwante gelegenheid dat ding gezellig even meenemen? Die wil ik echt, echt heel erg graag beduimelen. Eh, bepotelen. :slight_smile:

2 likes

Jazeker, deze of een andere of misschien zelfs wel beiden. Dit pad verlaat ik voorlopig niet meer meerā€¦