Heb je ooit even kort IRL gesproken en je kwam als een Bourgondische heerlijk ontspannen Nederlander over.
Als je dan ook - vide de schoendracht - in de vakantiemodus wat typisch Nederlands vrijpostig en waarschijnlijk ook nog in redelijk Duits, uit de losse pols vragen gaat stellen. Tja, dan is het Nein niet van de lucht.
Ik hou van Duitsers !
En die Sinn gaat er ooit komen. Compromisloos horloge.
@Gobert gaat altijd met plezier naar Frankfurt maar volgens mij dan niet naar de fabriek maar naar een Niederlassung in de stad ?
Zou wat zijn om met 10 leden een Sinn aan te schaffen, @HanDavinci op elk exemplaar een set aftermarket wijzers te laten dokteren en vervolgens gezamenlijk -met sleurhut achter de auto en op Jezusslippers- heel die fabriek op stelten te zetten aldaar.
Als ik de poll bekijk, moet ik langzamerhand gaan inzien dat Sinn wel eens gelijk zou kunnen hebben vwb vasthouden aan het ontwerp van hun U1.
Hmmm, maar eens een nachtje over slapen en proberen te dromen over alle gezellige dingen die dit land met haar inwoners de afgelopen weken heeft geboden. Dat Sinnt met toch net even wat meer dan het bezoek vandaagā¦
Een bekende van mij had juist een erg goede ervaring daar. Had niks gekocht en achteraf alsnog iets besteld.
Zelf enkel per mail contact gehad. Ze waren iets vergeten op te sturen en hebben ze ruimschoots goed gemaakt.
Je verslag komt wel overeen met mijn ervaringen met Duitsers. Het is met afstand niet mijn meest favoriete mede-Europeaan. En dan zeg ik het heel netjes.
En wat de gewenste aanpassing aan jouw Sinn betreft, kan ik de weigering niet begrijpen. Het is jouw horloge, jouw keuze, dus dat gaat ze geen f*ck aan. De arrogantie gelijk een kunstenaar of architect, pffffff.
Al wil je tomatensoep met ballen achter het glaasje, moet jij toch weten.
Ik snap het juist heel goed. Blijf van het ontwerp af. Mijn horlogeontwerpen mag je modden wat je wilt, maar doe het lekker zelf⦠vind het nog beledigend ook
Edit: alsof je in een sterrenrestaurant al peper en zout op het gerecht strooit voordat je een hap hebt geproefd.
Daar ben ik het niet mee eens. Als ik als kok in een restaurant de vraag van een klant zou krijgen om mijn gerecht te āverrijkenā met halve fles ketchup (want het is een kwestie van smaak) zou ik dat ook niet doen. Dat doet hij zelf maar of hij gaat ergens heen waar dat wel gedaan wordt.
Dan wat veel Europeanen van de gemiddelde NLer vinden. Onbeschoft, arrogant, lawaaierig, laten hun kinderen door het restaurant rennen tot grote ergernis van andere gastenā¦