Bezoekje aan Sinn in Frankfurt

Fotootje? Al dan niet met je horloge erin…

2 likes

Vooruit dan maar… :smirk:

14 likes

En Woef erbij :rofl:
Prettige vakantie verder :+1:

2 likes

LOL, leuk verslag, ik zie het helemaal voor me. Cartooneske vertoning :joy::joy:.

Ook wel respect voor die lui dat ze gewoon niet aan jouw horloge willen sleutelen ‘omdat dan het onwerp niet meer klopt’…:joy::joy: Mocht het van een HF-excursie komen dan moeten we @HanDavinci maar even in toom houden…:wink:

Net als hun horloges zijn de manier waarop ze je te woord staan en de inrichting van hun kantoor onberispelijk. Heeft wel wat. Ik herken het een beetje van die keer dat ik op bezoek was bij AMG.

Nogmaals, leuk dat je deze ervaring deelt hier :+1:t2::+1:t2:.

2 likes

Geweldig verslag, de NEINs galmen nog na… :joy:
Ik geef me graag op voor het geplande bezoek, ik kijk er naar uit!

1 like

giphy (1)
Fantastisch verhaal dit. Ik probeerde nog een gifje van een lachende Merkel te vinden, maar helaas.

Dat dus. Ik betrap mij er op dat ik Duitsland steeds minder graag bezoek omdat het merendeel inderdaad schnitzelkauwende horken zijn met een meer dan behoudend trekje.

Vandaar dat ik de Türkebüürt van Berlijn zo waardeer: Goeie Hummus, flexibele openingstijden en geen bezemsteel in de poeperd.

Engelsen zijn sneaky fuckers en politieke dieren. Dan is zo’n rechtlijnige eikel van een Duitser eenvoudiger. :slight_smile:

5 likes

Zoals Maxima al ooit treffend zei; “de Nederlandse identiteit bestaat niet”, net zoals er niet één soort Duitser is. En gelukkig maar…

2 likes

Heerlijk topic en pracht verslag @ThaPapper !

Heb je ooit even kort IRL gesproken en je kwam als een Bourgondische heerlijk ontspannen Nederlander over.
Als je dan ook - vide de schoendracht - in de vakantiemodus wat typisch Nederlands vrijpostig en waarschijnlijk ook nog in redelijk Duits, uit de losse pols vragen gaat stellen. Tja, dan is het Nein niet van de lucht.

Ik hou van Duitsers !

En die Sinn gaat er ooit komen. Compromisloos horloge.

@Gobert gaat altijd met plezier naar Frankfurt maar volgens mij dan niet naar de fabriek maar naar een Niederlassung in de stad ?

3 likes

Zou wat zijn om met 10 leden een Sinn aan te schaffen, @HanDavinci op elk exemplaar een set aftermarket wijzers te laten dokteren en vervolgens gezamenlijk -met sleurhut achter de auto en op Jezusslippers- heel die fabriek op stelten te zetten aldaar.

6 likes

Laten we maar aannemen dat alle aandacht daar naar de horloges gaat… :roll_eyes::rofl:

Zuinigheid met vlijt en zo… :face_with_monocle::unamused::smiley:

2 likes

En dan wel zo eentje eraan:

image
:wink:

3 likes

Haha mooi verslag, dank :joy:

1 like

De laatste tijd door een unfaire zakelijke druk wat minder maar Luctor et Emergo. :muscle:

Dat is een absolute aanrader! :+1:

1 like

Of juist ter plaatse 10 Sinn’s aan te schaffen, misschien kunnen we de culturen dan wat bij elkaar brengen, al betwijfel ik dat… :grin::+1:

1 like

Als ik de poll bekijk, moet ik langzamerhand gaan inzien dat Sinn wel eens gelijk zou kunnen hebben vwb vasthouden aan het ontwerp van hun U1.

Hmmm, maar eens een nachtje over slapen en proberen te dromen over alle gezellige dingen die dit land met haar inwoners de afgelopen weken heeft geboden. Dat Sinnt met toch net even wat meer dan het bezoek vandaag… :grin:

Welterusten all. :sleeping:

6 likes

Bedankt voor dit erg leuke verhaal! :joy:
Hoop dat je het toch een ‘beetje’ leuk hebt gehad

1 like

Een bekende van mij had juist een erg goede ervaring daar. Had niks gekocht en achteraf alsnog iets besteld.
Zelf enkel per mail contact gehad. Ze waren iets vergeten op te sturen en hebben ze ruimschoots goed gemaakt.

2 likes

Anarchist :joy:

3 likes

De prijzen gaan stijgen bij Sinn. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Je verslag komt wel overeen met mijn ervaringen met Duitsers. Het is met afstand niet mijn meest favoriete mede-Europeaan. En dan zeg ik het heel netjes.

En wat de gewenste aanpassing aan jouw Sinn betreft, kan ik de weigering niet begrijpen. Het is jouw horloge, jouw keuze, dus dat gaat ze geen f*ck aan. De arrogantie gelijk een kunstenaar of architect, pffffff.

Al wil je tomatensoep met ballen achter het glaasje, moet jij toch weten.

3 likes