Bezoekje aan Sinn in Frankfurt

En dan die pootjes uitdraaien en een bakkie koffie zetten…:rofl:

5 likes

Blijkbaar hebben ze het nog steeds niet goed door… :grin:

Ik snap het wel hoor, ik wilde graag een andere secondenwijzer hetgeen niet ging en de man vertelde dat ze meerdere verzoeken hebben ontvangen om alle wijzers van een U2 in een U1 te zetten.

Daarna is het natuurlijk de keuze aan het bedrijf om vast te houden aan hun ontwerp en minder om te bouwen of het ontwerp los te laten en geen handel te laten liggen. Het eerste standpunt in misschien nog wel sterker dan het tweede, net hoe je het bekijkt.

Mooi resultaat in de 103 trouwens. :ok_hand:

1 like

Hondje even uitlaten… :joy:

3 likes

:joy:En zelf met de wc rol onder je arm naar het toilet vragen :grin:

7 likes

Ech nie

En vragen naar de fiets van opa. Je weet wel, die waarmee ze snel huiswaarts keerde.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

:joy:

Op m’n camping slippers… :joy::joy::joy:

2 likes

Het wordt alleen “live” uitgezonden :wink:

:joy::joy::joy:

Mensen kappen nu. Ik lig hier rollend over de vloer en m’n bezoek kijkt me vreemd aan!!!

Een-tweetje van de dag hoor dit!

7 likes

Ik snap het ook wel, gelukkig had ik Gerard die het wilde regelen.

Groeten
Rutger

1 like

Mooi, gekke Duitsers ook…:rofl:

1 like

En nadat je je omgebouwde U1 terug hebt gekregen eerst even in de kantine tussen de friet plempen voor een plaatje voor het forum :joy::joy::joy:

Dat zou dan peteen ook de laatste ombouw zijn vrees ik :joy:

2 likes

Maar ze hebben wel een heel mooi, comfortabel bandje gemaakt en vele horloges hebben me niet zo lang geboeid als deze U1. :ok_hand:

6 likes

Merk is niets mis mee, super eigenlijk, maar dan zo’n afstandelijkheid :thinking:

2 likes

Beetje ‘s lands wijs, ‘s lands eer denk ik.
Gewoon te respecteren natuurljk en ze kunnen inderdaad fantastische produkten maken.:ok_hand:

1 like

Leuk verslag :+1:

En er is niets mis mee om de boel een beetje strak te houden…

image

6 likes

En toch ga ik er ook een keer op bezoek, ûh …zonder geld mee te nemen. :sunglasses:

1 like

Beiden heel verstandige voornemens! :+1:

1 like

:joy:

Ik ga jou voortaan Eagle Eye noemen

3 likes

Na deze analyse van onze oosterburen, hun cultuur en ook ontegenzeggelijk daaraan verbonden kwaliteit, rest misschien de vraag nog wat er dan in mijn beleving dan anders had gemoeten (gekund) aan de secondenwijzer van mijn U1… Immers daar begon, na het warme onthaal bij de receptie, de wat stroeve interactie vanmiddag eigenlijk mee. :thinking:

Mijn meisje kijkt me momenteel echter aan met een blik die zich afvraagt of ik mijn (haar) avondeten nog ga nuttigen. Ik zal vanavond proberen een poll voor de wijzer te maken en ben dan erg benieuwd naar jullie gewaardeerde meningen waarvoor dan alvast dank.

Eet smakelijk! :+1:

1 like