Nice! Heb je foto’s? Op je profiel kon ik zo snel alleen die vintage Daytona vinden. Daar was ik eigenlijk ook het meest geïnteresseerd in maar een mooie DD is uiteraard ook nooit verkeerd!
Ik heb ook een private dealer die ik vaak……oh, je bedoelt horloges? Nee, die heb ik niet helaas
Leuk topic! Volg👍
Je hebt gelijk, laat dit Je absoluut niet afschrikken hoor.
Ik hou van deze horloges en ben misschien wel een beetje jaloers en probeer dit niet te laten blijken😊
Ga zo door🕺
dit dus
Iets met kop en maaiveld… snap wel dat TS bij deze de deur achter zich dicht trekt.
Zeker weten! Bruut ding heb je daar onder je kont man. Zieke landraketten zijn dat haha.
Eigenlijk is qua auto’s vintage ook favoriet, dat dan weer wel
Ik zou zelfs zeggen dat er na '75 minder dan 10 écht fraaie modellen op de markt gekomen zijn.
Dit topic gaat over horloges.
En dan zo’n hoop over je heen krijgen. ts ts ts
Zijn plaatjes van horloges mensen…op een Horlogeforum
Deze moet even opgeschoond. Teveel zure reacties van mensen die het erg moeilijk vinden als iemand over horloges praat op een horlogeforum.
Off topic en beledigende reacties verwijderd.
Graag normaal reageren.
&mod
Was weer gezellig vandaag…net E! tv
Ik heb het wel gezien hier. Ga weer naar topics waar de horloge liefhebbers zitten. Ik wens TS veel plezier met zijn Pateks
Ik wil jou best mijn G-Shock verkopen. Privé. Onder het genot van koffie. Dan mag je mij jouw private dealer noemen, en kan ik mezelf een private dealer noemen. Win-win als je het mij vraagt.
Inderdaad. Als je de regelementen leest zie je dat dit een forum is zonder winstoogmerk wat opgezet is voor het bespreken van gedeelde liefhebberij, en waarvan de eigenaar expliciet duidelijk heeft gemaakt dat hij commerciële activiteiten en handel op het forum niet toestaat.
De leden die hier al vele jaren over diverse aspecten van die liefhebberij keuvelen zonder te zeiken over wie er nou wat in handen heeft, doen het dan ook al jaren prima zonder zure investerings-bobo’s die ons na twee maanden lidmaatschap wel even vertellen waar een ander het deo volente nog over mag hebben op dit forum.
Nu ben ik geen Hollander, dus wat die mensen er van denken kan ik je niet vertellen.
Ik vind die Arnold en son met de wereldbol erg leuk, alleen jammer van die kooi met dat kitscherige robijntje er voor langs. Waar is dat goed voor?
Hoe was Genève? Ik was daar twee weken geleden ook nog, het is altijd weer een plezier als je die fontein fier z’n ding ziet doen. Ik vind het best een leuke stad.
Hoe dan ook, welkom hier.
Veel, heel veel in Genève geweest met name voor werk.
Fontein staat vaker uit dan aan, veel leuke restaurantjes (als je je diner mag declareren anders niet te betalen )
Maar “leuke” stad? Mwoah vind het persoonlijk erg saai, braaf en echt gezellig zijn de Zwitsers niet is mijn ervaring.
De oude stad met mooi weer is de moeite maar vaak is het gewoon een grijze ongezellige boel.
Dat is juist het mooie. Ik kwam met grote regelmaat voor het skiën in Zwitserland of Frankrijk omdat ik me dood ergerde aan die gezellige hoempa Oostenrijkers waar iedereen om twee uur al aan het bier zat. Dus Geneve heeft uitzicht op een meer en bergen, en is verder lekker droogjes. Ik hou er van.
En je kunt naar Montreux rijden als je een stukje jazz wilt horen.