Bezorg Blues (klein leed)

Wat?! Mijn schoen bleeg leeg
Ja, ik weet het: de NA blijft mogelijk jaren een gewaardeerd tijdgenoot. Maar ik kan niet wachten!!! Mijn nieuwe black beauty (een Skx mod gemaakt door Rob) is door @HeinW lekker snel verstuurd maar de pakjespieten hebben het druk…!

3 likes

Haha. @Jurk jij hebt hier ooit een tekeningetje over gemaakt. Wachten bij de brievenbus.

2 likes

Zeker!! De tekening is reeds ook aan meerdere leden verkocht. :sunglasses::muscle:t2:

3 likes

Voel met je mee… Vanochtend zelfde bericht van Postnl.

Ter compensatie hebben ze mijn nieuwe camera wel een dag eerder bezorgd.

1 like

Haha, ik hoop dat het bij 1x verzetten blijft…:see_no_evil: maar komt altijd goed (tot nu toe​:innocent:)

1 like

Ik ben één van de bezitters inderdaad.

1 like

Leuk hè! Hoop dat je er veel te plezier van hebt!! :+1:
(Je hebt hem nu precies een jaar :sunglasses:)

2 likes

Zelfde probleem hier … Wachten op een Hamilton Jazzmaster!

1 like

Precies hetzelfde hier - sufferd die ik ben koop ik twee horloges in de drukste PostNL week van het jaar :grimacing::roll_eyes:

1 like

Had ik gisteren met een verstuurd pakket ook. Het is sinterklaastijd.

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/postnl-dhl-ups-dpd-etc-ellende/205391?u=horlogeopa

2 likes

Fßck! Horloge van vandaag komt dus ook pas morgen
images

4 likes

Al voor de derde dag thuis ivm “bezorging tussen 09.00 en 17.00 uur” en nu…

1 like

Die “we doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen” is bij mij nog nooit gelukt. Meestal volgt binnen het uur de melding dat het morgen wordt.

2 likes

In dit geval heb ik mijn 18 flessen wijn gelukkig binnen. Moet voldoende drinken van de arts :+1:

1 like

Dat klinkt alsof dat prima moet lukken :wink:

1 like

En voegde hij er aan toe “drink altijd met maten” (dus niet alleen :wink::beer::tumbler_glass:)

1 like

Vandaag ook al niet
bccbdb6f5bd9b36584d8589b23296531

2 likes

afbeelding

2 likes

Kut PostNL🥸

1 like