NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

ArieKabaalstra, is that you :stuck_out_tongue: ?

Is het al tijd om frieten te downloaden?

2 likes

ik moet zeggen dat hel wel steeds dezelfde vragen zijn, dezelfde antwoorden…dezelfde al dan niet opbouwende kritieken en al dan niet welgemeende adviezen…
Als we alle variaties van dezelfde vraag, antwoord etc. weghalen kan 3/4 van dit topic verwijderd.

Overigens kreeg ik net een mailtje dat nr 71 vandaag is verzonden.

4 likes

Practice what you preach

4 likes

Hier nr 20 ook onderweg. Netjes een email ontvangen ter informatie. Prima afhandeling. @Arie_Kabaalstra @Ruud :ok_hand:

2 likes

Ik wilde dat brandje graag geblust laten :stuck_out_tongue:

2 likes

afbeelding

11 likes

Wat gaaf dat het project zo loopt. Misschien niet zo snel als menigeen hoopt. Maar gezien de enorme run erop en dat dit product van scratch af is gemaakt, gaat het volgens mij top. Goed werk @Arie_Kabaalstra

2 likes

Volgens mij ga je er zelf ook wel lekker op.
Ik lees niets anders van je van vuurtjes die je probeert aan te wakkeren.
Volgens mij hou ik al een paar dagen mijn gemak maar blijven leden zoals jij en Hoefnix mij opzoeken. Dus wie is hier de sensatiezoeker?

Maar wees gerust voor mij is er niets onderweg misschien zijn die 2 fuchsia wel geannuleerd :laughing:

1 like

Hou je nou een specifieke rato aan?

Hoe bepaal je hoeveel mensen je precies probeert te triggeren voor elke die je een veer in de reet steekt? Of is het gewoon willekeurig?

3 likes

Gewoon negeren, het is alleen tekenend dat hij de grootste zuiger van het forum is, terwijl hij anderen steeds de maat moet nemen. Maar goed, dit soort types zijn helaas van alle tijden. Ergens is Jur het ook wel zat en is het :wave::wave:

Nee, Annie, je hoeft niet te reageren…

6 likes

Gentlemen. :peace_symbol::dove:

Op een dag met -denk ik- voor een deel goed nieuws met een NA die eraan komt… zouden we dan ook in dit topic de rust kunnen bewaren :angel:?

9 likes

Andere ook al binnen?

2 likes

Ik kwam hier eigenlijk om te rellen, maar nu kom ik in vrede, lieve vrienden. :v:t2:

8 likes

Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou boos worden dat je hem nu al krijgt. Waar moet je nu boos over doen? :wink:

4 likes

3 likes

Nou… Maar vandaag rook ik de vredespijp. :peace_symbol: Het mooie van volwassen zijn is dat je zaken van twee kanten kan bekijken. Dus kan je iets een waardeloos proces vinden, maar (hopelijk) wel blij zijn met de uitkomst. :pray:t2:

6 likes

Ik denk dat mensen soms ook schrikken van sommige processen waar ze dagelijks mee werken, als ze een stapje naar achter zouden doen en het rustig bekijken. :rofl:

2 likes

Maar die worden dan ook niet ongefilterd, zonder enige reflectie of bescheidenheid van de daken geschreeuwd.

Maar laat me nou even genieten van het moment alsjeblieft. :two_hearts:

4 likes

Communicatie kan zeker beter.

Mocht ik nog een keer zoiets doen, dan denk ik zou investeren in betere updates/verwachtingsmanagement.

Op HF posten werkt niet. Gewoon iedereen om de zoveel tijd een mail spammen, en een centrale website waar updates staan. Beetje a la kickstarter.

10 likes

Ik kijk ff hoe dit afloopt, als je dit tot een goed einde brengt mag je misschien volgend jaar bij het dreamteam. :+1:

6 likes