NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Verdomd, hier ook.

PostNL app schat ik zo maar. Als je je registreert kan je zien welke poststukken vandaag komen. Je ziet een foto.

3 likes

Ik heb zo’n voorgevoel.

2 likes

Me too:

Completion rate is nu zo’n 35%.

Arie is alweer begonnen aan een nieuwe grotere batch. Doel is iedereen die in de eerste week heeft besteld het tooltje voor kerst te leveren, maar hopelijk alle orders. Maar dat is wel het good weather scenario.

31 likes

Kijk! Dat ziet er goed uit!!

1 like

Kijkt naar buiten…

:joy:

1 like

Met dit weer zou je zeggen dat er voor Arie minder afleidingen zijn :slight_smile: …

We hebben een nieuwe planning gemaakt adhv. hoelang Arie over deze batch aan tooltjes heeft gewerkt en dan denk ik dat kerst best reƫel is.

6 likes

Blij dat er iemand is die hem een beetje op de rit houdt. Pluimpje voor jou. :joy::+1:

6 likes

Volgens de mail is die van mij ook onderweg :tada:

1 like

Overschat mijn bijdrage niet hoor :rofl: .

Ik hoop dat ik alles goed heb gedaan met dat mailtje…

4 likes

Misschien heb ik het gemist, maar is de nieuwe batch inzetjes al binnen? Gok dat jullie tegen de eerste 100 aanzitten? :partying_face:

1 like

Keurig! Netjes een mailtje van verzendig, pakketjes zien er ook profi verzorgd uit!
Ik flexwerk vandaag op de deurmat @Arie_Kabaalstra en @Ruud!

1 like

We hebben bergeon leeg gekocht… maar je hebt gelijk we hebben nog wel wat extra inzetjes nodig om alles te kunnen doen. Gelukkig ook omdat er tooltjes gekocht blijven worden.

2 likes

Incoming :smiley:
Bedankt @Arie_Kabaalstra en @Ruud :+1:t2:

1 like

Wat gaaf! Kleurtjes willen we straks zien! :smiley::smiley:

Volgens mij zijn ze er nu in alle kleuren.

Ik twijfel of ik deze foto moet laten zien, misschien iets teveel ā€œthe mad scientistā€.
Maar hier een set aan tooltjes net na het anodiseren, voor het opnieuw afwerken.

12 likes

Dank voor al je goede werk @Ruud :+1: :beers:

Tis 100% Arie hoor. Hopelijk alles snel bij iedereen thuis ondanks het weer.

1 like

In ieder geval zit de factuur er nog een keer bij! Handig voor het berekenen van de tijd tussen bestellen en leveren.

Voor het gevoel was dat al veel langer geleden :wink:

1 like

De gouden is onderweg :sunglasses::partying_face:

1 like